20 Aralık 2015 Pazar

Yarıda Bıraktığım Kore Dizileri



Defalarca izlemeye kalktığım ama maalesef zevk alamadığım ve izlemekten vazgeçtiğim dizilerden bahsedeceğim bugün sizlere.



Bad Guy

Diğer adıyla Nappeun Namja.Bu nappeun namja telaffuzuna bayılıyorum :D Hatırladığım kadarıyla bahsedeyim biraz.Başrol oyuncumuz yani 'kötü adam' zengin bir aileden çocukluğunda yaşadığı birşeyin intikamını almak istiyor.Ve tam anlamıyla aileyi karman çorman ediyor.Tabi diğer yandan da saf bir kız adamımıza aşık oluyor.Zaten çok fazla izleyemedim.Neler oldu sonunda,kız öğrenebildi mi adamın hikayesini bilmiyorum.Ben de zaten açıkçası Kim Nam Gil için izlemiştim.Ama beğenmedim.Biraz ağır bir konusu var.


Personal Taste

Gelelim milyonların(?) bayıldığı,Lee Min Ho'nun başrolünde oynadığı (adamın başrol olmadığı dizi var sanki) bu popüler diziye.Konusunu zaten doğru düzgün anlayamadım.Adam başarılı bir mimardı kız da çalıştığı işte başarılı olmaya çalışan bir karakterdi.Kırk kere baştan başladım diziye ama sevemedim.Ben de izlemekten vazgeçtim.


My Dear Cat

Adı bana hitap ediyor zaten.Konusu da benim gibi kedi manyağı bir kızı anlatıyor.Kızın sanırım alerjisi var annesi kızıyor falan filan.Sonra bulduğu kedi başrol adam tarafından kaybediliyor.Ben zaten o andan itibaren o adama öyle sinir oldum ki bunlar birlikte olacaklarsa izlemiyorum dedim.Konusu sıkmaya başladı ve kediden başka herşeye sarmaya başladılar.Zaten 100 küsür bölüm.Kedisiz izleyemezdim o diziyi o kadar.


Dong Yi

Bir Türk televizyonunda izliyordum ama başını ve bazı bölümleri kaçırınca bıraktım izlemeyi.Aaa bu Sarayın İncisi'ymiş.Görünce hatırladım :D Baştan izlenmesi gereken bir dizi.



My Girlfriend Is Gumiho

Şimdi baya tepki gelebilir ama bu diziyi izlerken hiç ama hiç zevk almadım.Hee gülerek izlediğim sahneleri başroldeki adamın halasıyla yönetmen arasında geçen sahnelerdi.Bunun dışında başroldeki adamın saflığı,kızın garip hareketleri..Çok sinir bozucuydu bana göre.Bu benim fikrim bana böyle geldi.

Sizin yarım bıraktığınız diziler hangileri?Daha doğrusu var mı?Bunlardan izleyip beğendikleriniz var mı?Yorum bırakabilirsiniz :)

4 yorum:

  1. Ben genelde çok fazla diziyi yarım bırakmam ama şu sıralar YGS ile meşgul olduğumdan yarım kalanlar oldu onlarada devam edicem ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen akıcı gelmiyor dizi ben de o sebepten bırakıyorum :D

      Sil
  2. personal taste ve my girlfriend is a gumiho benim çok beğendiğim diziler arasındadır^^ ilk defa yarım bırakanı gördüm valla şaşırdım. aslında bi şans versen seversin bence^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes şaşırıyor zaten 😁 Sanırım vaktinde izlemek gerekiyor 😕

      Sil

Tasarım : Merve Canbaz