Lee Yo Won


Lee Yo Won

Benim canım asil unnim <3 

Kendisini ilk kez Queen Seon Deok'ta izledim ve hayran oldum.Oyunculuğu,duruşu harika! Sadece 2 dizisini izledim ve bir de filmini izledim hatırladığım kadarıyla.

Çok masum ve aynı zamanda da asil bir duruşu olduğunu düşünüyorum.

Queen Seon Deok'ta beni diziye o kadar hayran bıraktı ki tarihi dizi hayranı oldum sayesinde.

49 Days'i zaten çoğumuz izlemişizdir.Orada 2 karakteri birden canlandırdı ve çok başarılıydı.

Bir de Take Care Of My Cat ise çok güzel bir filmdi ve burada da çok başarılıydı.

Yakında bu dizi ve filmlerin de yazıları kısa zamanda blogda olur ;)





Doğum Tarihi: 9 Nisan 1980

Eşi: Park Jin Woo

Çocuğu: Park Ae Rin




Filmleri;

Fists Of Legend
Perfect Number
The Recipe
May 18
When Romance Meets Destiny
Surprise Party
Afrika
Take Care Of My Cat
Attact The Gas Station!
Scent Of A Man



Dizileri;

Empire Of Gold
Horse Doctor (Çok merak ediyorum)
49 Days
Queen Seon Deok
Cruel Love
Surgeon Bong
Fashion 70's
Great Ambition
Blue Love
Pure Heart
Tough Guy's Love
School 2






Yorum Gönder

0 Yorumlar