MAC Matte Lipsticks / Mat Rujlar (Kinda Sexy,Velvet Teddy)



MAC Kinda Sexy..Hakkında ne çok şey söylendi ve söylenmeye devam ediyor :D Nasıl bir girişti bu ya.

Bugün sizlerle bir high-end ürün paylaşayım dedim.MAC'in mat rujlarından Kinda Sexy her türlü ten rengine uyabilecek bir renge sahip bir ürün.


Yapısı mat fakat dudaklardaki kusurları çok belli etmiyor.Sürdüğünüzde kadife gibi bir his bırakıyor.

Şunu bir söyleyeyim.Ben high-end markaları az ama öz alıyorum.Yani paramı bu tip ürünlere harcamaya acıyorum açıkçası ama şunu farkettim ki önceden yani muadilleri varken neden bu kadar para vereyim bu ürüne derdim ama gerçekten ürünün kalitesini farkedebiliyorsunuz.Demek ki bu parayı hakediyor diyorsunuz.


Rengi turuncu-kahve nude tonlarında.O kadar güzel bir renk ki her türlü ten rengine uyabilir dediğim gibi.Aynı zamanda kış-yaz her türlü mevsimde sürülebilen bir renge sahip.



Birçok muadil gösterildi bu ürüne.En yakını da Golden Rose Velvet Matte serisinden 27 numaraydı.Onun da detaylı yazısını buradan okuyabilirsiniz.Bence de çok benziyorlar fakat ben Wet n Wild Mega Last Lipsticklerden Bare It All'a rengini çok benzettim.Biraz daha kahve tonu içeriyor tabi Bare It All.

Yukarıdaki swatchlar sırasıyla MAC Kinda Sexy,Golden Rose Velvet Matte Lipstick 27 ve Wet n Wild Mega Last Lipstick Bare It All.






Yumuşacık yapısı olduğu kadar oldukça da mat olan bu rujun bir de Velvet Teddy rengini aldım.Tam bir kahverengi.Dudakta çok hoş duruyor.Koyu gibi görünse de dudakta daha nude günlük tonlarda duruyor.Orta tonlarda bir kahverengi diyebiliriz.

Mac indiriminden 59 liraya almıştım bu rengi.Şuradan satın alabilirsiniz siz de.






Yorum Gönder

0 Yorumlar