Aforizmik'ten Gelen Hediyeler



Canım arkadaşım biricik Aforizmik'imin hediyeleri ulaştı geçtiğimiz günlerde elime.

Kendisi bu blog sayesinde tanıştığım tertemiz kalpli ve harika bir insan ve benim için en önemlisi bana çok çok iyi bir arkadaş.

İçinden gelerek bana bir sürü şey almış *.* Ben zaten hediyeleşmeyi seven bir insanım.Bir de o hediyeler Aforizmik'ten geliyorsa değmeyin keyfime :D

Ya o kadar güzel şeyler göndermiş ki..Paketi açar açmaz mis gibi bir koku yayıldı.Geldiği günden beri bakıp bakıp anlamsızca gülümsüyorum hediyelere :D


Hediyelerimm <3 ;


Flutter 3'lü Tırnak Törpü Seti-Törpü kullanmayı beceremiyorum ama belki bu bir başlangıç olur.Çok güzel deseni var.

Dermokil Papatya ve Kil Özlü El Kremi-Yapısı yumuşacık ve mis gibi kokuyor.Çantaya atmalık.

Eklips zebra desenli fondöten süngeri - İşte bu süngerler tam benim rahatça kullanabildiğim süngerler ;)




Onas A7 Çizgili Not Defteri-Yanları rengarenk minik bir not defteri.Üzerindeki deseni de ayrı güzel ama yanındaki detaylara bayıldım <3

Zuixua Reverie Color Tükenmez Kalem-Bu kalemi hatırlayan? :) Ben küçükken vardı bunlardan ve bayılırdım kullanmaya.Geçtiğimiz günlerde Ebay'de denk geldi çok gittim geldim alsam mı diye ama almadım.İyi ki almamışım :)



Ve el yapımı küçük bir kutu.Pırıl pırıl bembeyaz renkli,içindeki kumaşın yapısı ve rengi <3 ve içindeki kalpli taş <3 Ben böyle minik kutuları severim ve komidinimin üzerine koyarım.Bu da yakında yerini alacak inşaAllah :) Ellerine sağlık ;)


Ve ve ve :) Couple Blogger sweatimiz.Fulla'dan Cinema markasına ait çok çok güzel.23 sayısını seviyorum.Aforizmik yanlışlık oldu yaşımızı hesaplarken demiş ama olsun ben 23 sayısını daha çok seviyorum :) Kumaşı çok güzel ve alttaki gömlek detayına bayıldım.



Tabi ki hepsinden güzeli bu mektup :')

Canım arkadaşım,iyi ki Allah bizim tanışmamızı nasip eylemiş :') Seni çok seviyorum <3 Çok teşekkür ederim :)


Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Canım benim ben de seni çok seviyorum. Şükürler olsun ki Rabbim bizi karşılaştırmış. Emeğine sağlık, zahmet edip yazmışsın. Hep aklımda ve duamdasın. Hep bambaşkasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :') Canım..Aynı şekilde :) Hediyelerimle uğraşıyorum geldikleri günden beri birini bırakıp diğerine sarıyorum :D süpersin çok teşekkür ederim

      Sil
  2. Güle güle kullanman dileğiyle ^^

    YanıtlaSil