Rimmel London Scandal Eyes Waterproof Kohl Kajal Göz Kalemleri


Herkese merhaba :)

Ürün incelemeye devam ve yine bir Rimmel London ürünü olan Scandal Eyes göz kalemlerine inceleyeceğiz.

Ürünün vaadi yoğun renklerle tüm gün kalıcılık.Bu konuda oldukça başarılı.Çıkarmak da bile zorlanıyorsunuz.




001 Black renginden başlayalım.Göründüğü gibi renk acayip koyu bir siyah ve mat.Bu eyeliner uygulamak için çok güzel.

Yapısı koyu jel kıvamında.Ben her türlü denedim.Bu ürünü açıkçası üst göz kapağı içime sürmek için almıştım.Aşağı bulaşmaz diye ama maalesef alt göz çizgime de değiyor renk.Akma olmuyor ama çizgi halinde bulaşıyor.Eyeliner olarak ve alt göz kapağı çizgime de yoğun olarak denedim ki böyle kullanmam ama akma yapıyor mu diye denedim.Göz altlarıma bulaşmadı ama göz bitimlerimde bulaşma yaptı.

Ürün çıkmamak için elinden geleni yapıyor resmen.Çok çok kuvvetli ve yağ içeren bir temizleyici ile çıkarınca belki işe yarayabilir.Gözümü önce makyaj temizleme suyuyla temizledim.Pamuğa neredeyse hiçbir şey gelmedi ama gözüm panda gibi oldu.Sonra 2-3 kere makyaj temizleme jeliyle yıkayıp,kremsi formülde birşey denedim çıkarmak için anca çıkarabildim.

Göz içinde bile bulaşma yapmayan kalemi buldum onu da paylaşacağım takipte kalın :)





Gelelim 005 Nude rengine.Bu renk büyük göz makyajı için çok kullanışlı.Alt göz kapağının çizgisine uygulandığında bu sonucu elde edebilirsiniz.Daha önce de bu renkte birçok kalem denedim ama yapıları yoğun olmadığı için belli olmuyordu kalem.

Swatchtaki elimin o kırmızılığı siyah olanı çıkarırken oldu.Düşünün o kadar zor çıkıyor.


Şimdilik siyahla aram iyi olmasa da nude olanı sevdim.


003 Brown- Bu rengi aylardır arıyordum.Watsons'a birtürlü gelmedi.Kalktı zannettim bu seri fakat Gratis'e de Rimmel London gelince bir bakayım dedim ve bulunca hemen aldım.O gün bir de Watsonsa bakayım dedim oraya da gelmiş -_- Ambalajı değişmiş.Renk metalik gibi duruyor.Bakır tonlarında bir kahverengi.Diğer kahverengi göz kalemlerinden daha farklı bir tona sahip.İçerisinde ufacık ışıltılar var.








Bu seriyi Watsons mağazalarından bulabilirsiniz.


Yorum Gönder

0 Yorumlar