Chifure Milky Lotion Ve Chifure Skin Lotion Japon Cilt Bakım Ürünü İncelemesi





Merhabalar :)
Bugün sizlerle Japon cilt bakımı ürünü inceleyeceğiz.Bana cilt bakımı konusunda gelen sorulara olumsuz cevap veriyorum çünkü ben hangi ürünü kullandıysam cildim kabul etmedi ürünleri ve doktorum ve önerirse onu yapıyorum.Hatta son zamanlarda o konuda da bir problem yaşadım ve cildimi rahat bıraktım.Sadece makyajımı temizlerken çok derin temizliyorum başka birşey yapmıyorum.Bu ürünleri yazma sebebim de bunları düzenli kullanmam değil.Makyaj öncesi cildimi çok güzel hazırlamaları.






Öncelikle Milky Lotion yani benim favorim olandan başlayalım.Şubat favorilerimde de bahsetmiştim bu üründen.
Yapısı adından da anlaşılacağı üzere süt-krem kıvamında.Cildinize ilk sürdüğünüzde ağır,sanki cildiniz nefes almıyormuş gibi hissediyorsunuz ama cildinize yaydığınızda yumuşacık bir his bırakıyor.Ve en önemlisi yapış yapış bir his bırakmıyor.Çok çok iyi nemlendiriyor.Fondöten için cildi çok güzel hazırlıyor.
Şu sıralar Nivea Men traş sonrası balsamı makyaj öncesi kullanımı için birçok blogger tarafından öneriliyor.Ama ben tüylenme yada yağlandırma yapar diye cesaret edemedim ve bu ürünü deneyeyim dedim.Uzun zamandır elimdeydi ama yeni yeni deniyorum kendisini.

Neden daha önce keşfedememişim bilmiyorum.Sanırım ilk bıraktığı histen dolayı kullanmaya korktum ama dağıtıp cilde yedirdiğimde gerçekten mükemmel yumuşacık ve nemli bir his bırakıyor.Dışarıdan vıcık vıcık bir nemlendirme değil cildin içinden derinlemesine nemlendiriyor.

Ve bu ürünü bana Japon mektup arkadaşımın annesi hediye etti :) Teyzecim benim müslüman olduğumu biliyordu ve içerisinde alkol olmayan birşey gönderelim demiş.Düşünceye bakar mısınız ya :) Bu Japonların gerçekten çok düşünceli insanlar ve bambaşkalar <3



Diğer ürün Skin Lotion.

Bu daha çok su yapıda ve aynı şekilde nemlendirmeyi vaadediyor.Daha hafif yapılı nemlendirici arayanlar için daha uygun olabileceğini düşünüyorum.Bunu ilk defa denedim ve buna da bayıldım.Bunu yaz makyajımda cildimi hazırlamak için kullanabilirim.Bu da aynı şekilde hızlı emiliyor ve yapış yapış his bırakmadan cildin nem ihtiyacını karşılıyor.

Dediğim gibi düzenli kullanmıyorum bu ürünleri,sadece makyaj öncesi için kullanıyorum ve bu konuda çok memnunum.

Bir de sanki beyazlatma özelliği var.Çok az farkediliyor.

Düşünceli Japon teyzeme buraları okumasa da kocaman teşekkür ediyorum :)




Yorum Gönder

0 Yorumlar