Makyajımı Nasıl Temizliyorum (Sivilce Karşıtı)



Herkese merhaba :)

Hep makyajdan bahsediyorum.Biraz da bu makyajları nasıl çıkarıyorum ondan bahsedeyim.

Şubat Favorilerimde biraz bahsetmiştim bu yeni ve çok sevdiğim yöntemden.Şimdi daha detaylı paylaşacağım.


Öncelikle benim favori makyaj temizleyicilerim her zaman makyaj sularıdır.Kolay ve etkili.Özellikle de Bioderma'nın Sensibio H2O'sunu çok çok beğeniyorum.Gerçekten su gibi fakat suya dayanıklı makyajı bile diğer sulara nazaran daha iyi çıkarıyor.

1 pamuğa Bioderma'dan döküp dudak makyajımı siliyorum.Sonra 2 pamuğa tekrar Biodermadan döküp birbirleriyle birleştirip sıkarak sularını birbirlerine yediriyorum ki pamuğun her yeri ıslansın.Daha sonra bu pamukları gözlerime koyuyorum ve 5-10 sn bekletiyorum makyajım suyu emerek çözünsün diye.Daha sonra aşağı doğru pamukları çekiyorum hafifçe gözüme zarar vermeden ve akan makyajı da bu pamukla siliyorum.Başka 2 pamukla da yine Bioderma'yla beraber yüzümdeki makyajı ve kaşlarımdaki makyajı kaba alıyorum.


Daha sonra canım arkadaşım Cherijamu'nun bana doğum günümde hediye etmiş olduğu bu Watsons Silicon Facial Cleansing Pad Comfort Design yani silikon yapıdaki bu yüz temizleme fırçasının üzerine The Body Shop Tea Tree Skin Clearind Facial Wash yani çay ağacı özlü temizleme jelini döküyorum ve köpürtğyorum.Bu fırça o kadar güzel ki.Hem hassas hem de bununla yıkarken gözeneklerimi temizlediğini hissediyorum.The Body Shop'un çay ağacı özlü bu jeli ise sivilcelere karşı önlem olsun diye tercih ettiğim bir ürün.

Normalde makyajımı ne kadar temizlersem temizleyeyim sivilcelenme olurdu ama bu yöntemi uygulamaya başladığımdan beri cildimin tamamen makyajdan arındığını hissediyorum ve sivilcelenme olmuyor.Bu yöntemi çok çok sevdim.Elimdeki temizleme jelleri bitince herhalde yine The Body Shop'a döneceğim.


Watsonslardan silikon fırçayı satın alabilirsiniz.


Yorum Gönder

4 Yorumlar