Maybelline Baby Lips Asya Versiyonu Lip Balmlar


Merhaba :) 

Sergül Kato'yu çoğunuz tanıyorsunuzdur.Birçok Çantamda Neler Var ve Lip Balm Koleksiyonum videolarında Maybelline'nin bu sadece Asya'da çıkan Baby Lips serisinden bahsetmişti.O kadar şirin ve güzel duruyorlardı ki ben de dayanamayıp almıştım.Alalı baya oldu.Özellikle de gri ambalajlı olanlar vücut ısısına göre renk değiştiriyormuş.Bir diğer merak sebebim de bu olmuştu.

Bizde satılan Baby Lipsleri kullananlarınız bilir.Yoğun bir nemlilik bırakıyor dudak üstünde.Bunda da aynısı söz konusu ama bence Asya versiyonunun nemlendirmesi daha başarılı.Yapısı daha yoğun.Mum-vazelin yoğunluğunda.Ben özellikle makyaj yaparken ten makyajımdan sonra mavi olanı uygulayıp göz makyajım bitene kadar nemi tamamen emmesini sağlıyorum.Oldukça başarılı bu konuda.Hatta geçen gün dudaklarıma mat bir ruj sürmek istedim ama çok kötü göründü.Silip bu lip balmı uyguladım.İçten ve dıştan çok güzel nemlendirdi ve rujum daha güzel durdu.




Mavi olan Anti-Oxidant Berry olan.Mis gibi ahududu kokuyor.Yukarıda da dediğim gibi yapısı yoğun.İçten ve dıştan nemli tutuyor dudağı.Renksiz.



Gri-pembe olanın paketine bayıldım.Bunun rengi de Mixed Berry.Bu biraz daha hafif ahududu kokusuna sahip.Balmın rengi yavruağzı gibi.Etkileri mavi olanla aynı.Sürünce renksiz fakat belli süre sonra vücut ısınıza göre renk değiştiriyor.Ben bu tip ürünleri kullandığımda genellikle pembe-fuşya tonlarında renge dönüşüyor.


Üstteki Anti-Oxidant Berry diğeri Mixed Berry.




Görüldüğü gibi zamanla daha da koyulaşıyor Mixed Berry'nin rengi.


Yorum Gönder

4 Yorumlar