Super Junior Full House (2006)




Bu kadroyu hatırlayan var mı? Hangeng,Kim Kibum :) Tiplere bakın yaaa çok komikler :D

2005 yılında çıkış yapan Super Junior grubu 2006'da bir TV Show ile ekranlarda.Ben bu programı baya geç buldum ama bayıldım.Kolay kolay Kore televizyon programları izlemem ama bunu görünce çok merak ettim.Çünkü tam hayranlara göre bir programdı.Yani Bir Super Junior hayranının hayallerini yaşayan 2 değişim programı öğrencisinin Super Junior ile 3 aylık maceralarını anlatıyor.

Gerçekten acayip eğlenceli.Aslında kızları Super Junior'dan pek haberleri yok :D Bu yüzden grup ve yaptıkları kızlara biraz garip geliyor.



Öğrencilerin adı Anya ve Eva.Anya Rus-Polonya melezi,Eva ise İngiliz-Japon melezi.

Super Junior üyeleri, öğrencilere Kore'yi gezdirerek Kore kültürünü anlatıyorlar.Aynı zamanda üyeler de İngilizcelerini geliştiriyorlar.Bu konuda baya komik sahneler var.

Programda izlediğim en eğlenceli üye Donghae'ydi.Adamın her sahnesi mi komik olur ya :D

Benim en sevdiğim sahne diyeceğim ama birçok sahne vardı beğenerek izlediğim.Ama en güzeli; kızlara konserde 'sizin için bir işaret yapacağız' deyip şarkı esnasında o hareketi yapmalarıydı.

English Village'deki sahneler komedi.

Programın sonu ise oldukça duygusaldı.

Bu arada Eva eskiden Daniel Henney ile çıkmış.



Yorum Gönder

0 Yorumlar