Kırtasiye ve Kozmetik Çekilişi / Kocaman Teşekkür (KAPANDI)


Herkese kocamaaaan merhaba :)

Daha önce ilk çekilişimin kazananını açıkladığım zaman 100 kişi olduğumuzda da bir çekiliş yapacağımı söylemiştim ve çok kazananlı yapmak istediğimi de söylemiştim.



Şuan 102 kişiyiz ve herbirinize ayrı ayrı kocaman teşekkür ediyorum.Hem takip ederek hem de yorumlarınızla beni çok çok mutlu ediyorsunuz :) Ben de size teşekkür olarak 1 kozmetik 1 de kırtasiye kategorisinde kazanan olacak şekilde teşekkür çekilişi yapmak istedim.Çünkü blogum hem kozmetik hem kırtasiye temalı.He çoğu zaman da Kore temalı bunu da unutmadım ve kırtasiye kategorisine de kozmetik kategorisine de Kore markalı yada Kore'yi anımsatan hediyeler ekledim :)

Hediyelerimize bakalım ;


Kozmetik;

-Benim The Balm'ın en çok sevdiğim ve en kullanışlı bulduğum paletlerinden biri olan Balm Voyage 2 Palet.İçerisinde bronzer,aydınlatıcı,2 allık,2 ruj ve 9 adet de far bulunuyor.Yani çok çok pratik bir palet.Yazısını da yazmıştım.Bu linke tıklayarak paletin içeriği hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz :)

-Missha M Magic Cushion Moisture Fondöten NO21.Nemlendirme özelliği olan,içerisinde 50 faktör güneş koruması bulunan cushion fondöten :) Ben diğer versiyonunu kullanmıştım ve çok beğenmiştim.

-Wet nWild XXL Lash Thickening,Amplifying Mascara Carbon Black.Kirpikleri kalınlaştırma,yoğunlaştırma etkisi olan rimel.

-Flormar Back To School Match Butter Lip Tint 01 Cotton Candy.Flormar'ın Back to School serisine bayıldım ve sizler için de bu seriden bir ürün hediye etmek istedim.Çok hafif renk veren bir lip tint.

Testerlar; Rosense Nemlendirici Maske ( gül,salatalık,papatya özlü), Lioele Fresh Sun Screen (güneş kremi,spf 45 içeriyor), Tony Moly I'm Real Seaweed Aqua Moisture Lotion ( yosun özlü nemlendirici losyon), Innisfree The Green Tea Seed Serum (Innisfree'nin en çok satan ürünlerinden yeşil çay çekirdeği özlü serum).


Kırtasiye hediyelerim;

-Tosbaa markasına ait İnci Bacacı'nın tasarımı olan Magnetli Bloknot.Üzerinde de ufak kurşun kalemi var.Love is life serisinden 'Wonderfull Life' temalı.

-Tosbaa markasının Ayşe Türemiş'ten 'Kediler' serisinden Oyun temalı not defteri.

-Pastel tonlarda,çiçek desenli,otomatik-mekanik uçlu kalem.07 uçlu.

-Yine pastel yeşil tonlarda,çiçek ve kare desenli,ince silgi.

-Mavi,pembe tonlarda mıknatıslı kitap ayracı.

-A Millionaire's First Love filminde çocuğun kıza 1 kavanoz dolusu not kapsülü verdiği sahneyi hatırlıyor musunuz? :) İşte o kapsüllerden 30 adet hediye ediyorum.Üzerinde değişik yüz şekilleri var ve rengarenk.

-10 adet değişik desenlerde decobant.

-Korece boyama kitabı.

-5'li puantiye ve panda desenli tahta yemek çubukları.


Hediyeler bunlar :) Şimdi gelelim çekiliş kurallarına :)

1.Blogu 'Bu Siteye Katılın' kısmından takip etmek.(Uyarı!! Sadece Google+'dan takip edenlerin hakkı geçersizdir)Bu şart ZORUNLUDUR.Yani İzleyiciler kısmından takip etmediğiniz sürece çekiliş hakkınız geçersiz olacaktır.

2.ZORUNLU DEĞİL-Instagram'dan diaryofmeriii hesabını takip etmeniz.Instagram adınızı yorum kısmına yazmalısınız.+3 hak.

3.Kozmetik çekilişine katılmak isterseniz "1'e katılmak istiyorum" , kırtasiye çekilişine katılmak istiyorsanız "2'ye katılmak istiyorum" diye yorum bırakmanız gerekiyor.

-Mail adreslerinizi de yorumda belirtin ki hemen size ulaşabileyim ;)

Artı haklar;

-Herhangi bir sosyal medyadan paylaşmanız +1 hak (google+,twitter,facebook,instagram vb).Paylaşım linklerinizi yorum kısmına yazmalısınız.Bu hesaplarınızdaki paylaşımlar görünür olmalı.

-Blog paylaşımları +3 hak.

Çekiliş 16 Ekim 2016 tarihinde 23:59'da sona erecektir.1-2 gün içerisinde kazananı belirleyip ayrı bir post yazarım kazananı duyurmak için :)



Yorum Gönder

153 Yorumlar

  1. Oncelikle tebrik ederim basarilarinizin devamini dilerim katilmak isterdim fakat instagram hesabim yok katilicaklara bol sans 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Şartı değiştirdim siz yazınca farkettim zor olacağını

      Sil
  2. https://www.instagram.com/p/BKV9Jyuhn6y/
    1'e katılmak istiyorum. İnstagram adım suruyashi.
    suruyashi@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. 1'e katılmak istiyorum. Instagram hesabım: ecenurtinas email adresim: ecetinas@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ecenur Hanım blog izleyicileri arasında isminizi göremedim.Oradan takip etmeniz gerekiyor çekiliş hakkı için :)

      Sil
  4. Blog ve instagram takibi tamam:) the balmın paletini istediğimi söylememe gerek var mı 😏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmez miyim ne kadar istediğini :D Bol şans diliyorum Sawako ;)

      Sil
  5. 1 2 3 hiç fark etmez.yeter ki bana çıksın😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 tanesini söylemeniz gerekiyor yoksa çekilişe dahil edemem ki :)

      Sil
    2. Sen hangisini uygun gorursen fark etmez ki😁

      Sil
    3. O zaman 2 ye ekliyorum olur mu? :)

      Sil
  6. 2'ye katılmak istiyorum. Blog: Gül Özdemir İnstagram: Gulozdemir46 Mail: gul.kilis91@gmail.com
    Twitter: https://twitter.com/gulozdemir01/status/776106245463937024
    Facebook: https://www.facebook.com/gul.ozdemir.9083/posts/628184270693022
    G+: https://plus.google.com/u/0/109613425108065691122/posts/1doSLURgt6E

    YanıtlaSil
  7. Çok tatlı bir çekiliş olacağı benziyor. Ben 2 ye katılmak istiyorum. Instagram ım selengelisli
    littleblackeyes27@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyiciler arasında isminizi göremedim.Çekilişe katılmak için blogu izleyicilerden takip etmeniz gerekiyor :)

      Sil
  8. 1 e katılmak istiyorum.
    Blogu takibe aldım.
    İnstagramdan okumasyon ismiyle takio ediyorum.
    Google plusta okumasyon olarak paylaştım ama telefondan girdiğim için link paylaşamadım.
    okumasyon@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. 102 kişi olmanızı tebrik ederim. :)
    https://www.instagram.com/borderhile/
    1.ci çekilişe katılmak istiyorum. wrbulletproof@outlook.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyiciler kısmında adınızı göremedim.Çekilişe katılmak için blogu izleyiciler kısmından takip etmeniz gerekiyor :)

      Sil
  10. Blogdan ve instagramdan (vip_triplessiopeia_7) takip ediyorum. 1'e katılmak istiyorum zira şu paleti gerçekten istiyorum.
    mail adresim triplessiopeia7@gmail.com
    Başarılarının evamını dilerim Merii

    YanıtlaSil
  11. Blog ve İnstagram : Ojelerimolmadanasla
    G+: Hilal Taşdan
    g+ paylaşım linki : https://plus.google.com/112139602848601356959/posts/dCJ9rgtX3F7
    Mail: ojelerimolmadanaslaa@gmail.com
    1 e katılmak istiyorum, herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  12. Çekilişiniz hayırlı olsun :) Ben de 2. çekilişinize katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba, Gfc: prhn
    instagram: irephn adlarıyla takipteyim.
    paylaştım:
    https://www.facebook.com/perihan.u.ince/posts/1778541215694003
    https://twitter.com/irep53/status/776720488726982656?lang=tr
    https://plus.google.com/u/0/115182211959093564307/posts/hHhZVc8CKjA
    prhnnc@hotmail.com
    Çekiliş 1'e katılmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  14. 1'e katılmak istiyorum~
    Blog takibi ve instagram takibi tamamdır :)
    Instagram adım:aley_bi
    Mail:yesilsemsiye01@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog takibindeki adınız nedir?

      Sil
    2. Aley Ley ya da Aley bi olabilir :D Aley'li bir şey :D

      Sil
    3. Tamam buldum :D Bol şans :)

      Sil
  15. 1'e katılmak istiyorum.
    GFC : Nergis Karaman
    Instagram : GBom06
    G+ Paylaşımım : https://plus.google.com/110154184230251829605/posts/gW4LDG35PJ3
    Mail : ner.karaman@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. soslubadem olarak gfc den takipteyim.
    2 ye katılmak istiyorum.
    https://plus.google.com/u/0/112916110654281283025/posts/1Rq5X19ppGe
    mail adresim : soslubadem@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. 1e katılmak istiyorum
    GFC: Çağla Görmenoğlu
    Link: https://plus.google.com/100340902917678009246/posts/84ZT9Vyybz5
    mail: gormenoglucagla@gmail.com

    Hayırlı olsun canım :)

    YanıtlaSil
  18. Merhaba :)
    Hangisine katılsam bilemedim.Dopdolu bir çekiliş hazırlamışsınız.Ama ben sanırım 2.ye katılacağım.
    GFC ve G+: Esma Nur Öztürk
    Instagram: esmanroztrkk
    G+ paylaşımım: https://plus.google.com/u/0/114639699017712058913/posts/XBwR2XTF5tM
    ozturkkesmanur@hotmail.com

    Hayırlı olsun, herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  19. Çok harika bir çekilişşşş :) sayfamızın instagramı yok fakat izleyici olarak takipteyiz:)
    1. Çekiliş uygundur:)
    Blog adresim : http://yasayananilar.blogspot.com.tr
    Herkese bol şanssssssss :)

    YanıtlaSil
  20. Kesin bana çıkacağını düşünerek,çekiliş gününe kadar evettt diyorum(hani nikahlarda sonsuza kadar evet derler ya ona binaen)😉🙋💃

    YanıtlaSil
  21. Blogu nasil takip edeceğim bu siteye katilin kismini bulamadim

    YanıtlaSil
  22. Teşekkürler çekiliş için :) çok tatlı hediyeler. blogu da ayrıca sevdim kedi kore kozmetik kırtasiye benimde ilgi alanlarım :) siteyi de takip ettim ama bilmiyorum oldu mu
    Mail b.sena3435@gmail.com B scar diye görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. Çekilişe katılmak istiyorumm :))

      Sil
    2. Takiptesiniz :) Teşekkür ederim :) Bol şans ;)

      Sil
    3. Teşekkürler :) şimdi yeni instagram aldım. Takip ettim sizi ve paylaşıyorum. İsmim serinpetek

      Sil
  23. Her yerden takipteyim zaten. :) 1. ye katılmak istiyorum. Mail; aysenr34@gmail.com

    The balm paletini daha dün görüp bayılmıştım. Renkleri çok güzeldiii...

    YanıtlaSil
  24. tabiki 2/kırtasiye çekilişine katılmak istiyorum.zaten seni her yerden takip ediyorum ayrıca tocaman bunumda senin sıkı takipçin :P
    bu sefer bana çıksın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine burun 😁 Severim burnunu senin 😊 Tamamdır ;)

      Sil
  25. Merhaba, ben de 2. çekilişe katılmak istiyorum.
    instagramdan da takip ediyorum: https://www.instagram.com/primum_non_nocere/
    mail adresim: bunu.sevdim@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. Merhaba canım. Buradan renkli tırtıl, IG'dan renklitirtil olarak takip ediyorum. 2'ye katılmak istiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba renkli ;) Teşekkür ediyorum çekilişe katıldığın için :) Bol şans :)

      Sil
  27. Bende katılıp rekabeti artırayım bari :D
    Ayrıyeten tebrik ediiyorum canım ^^,

    1'e katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim ;) Tamamdır bol şans diliyorum sana da :)

      Sil
  28. Çok şirin bir çekiliş olmuş.
    Ben uslanmaz bir kırtasiyesever olarak tabii ki 2 diyorum :)
    Twitter paylaşımı: https://twitter.com/heybemdekihuzur/status/777539386825142273
    Google+ paylaşımı: https://plus.google.com/u/0/+HeybemdekiHuzur/posts/2MkHQzsqCMF
    heybemdekihuzur@gmail.com
    Herkese bol şanslar :)

    YanıtlaSil
  29. Hediyeler harika kırtasiye de güzel ama ben makyajı daha çok begendim yani 1 e katılmak istiyorum instagram esoz123 mail eesinunal@gmail.com herkese bol şans

    YanıtlaSil
  30. 2.'ye katılmak istiyorum➰İnstagram:azrajongdae➰Mail:azraabanoz@outlook.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogu izleyiciler bölümünden takip etmeniz gerekiyor katılım hakkı için :)

      Sil
  31. Nice 100'lere inşaallah ^_^ 2'ye katılmak istiyoruum :)

    YanıtlaSil
  32. Daha nice nice takipçilere/okurlara ulaşırsınız umarım :))
    1'e katılmak istiyorum. periodiclibrary adıyla instagramda takip ettim ve google+da paylaştım :)
    mail: esothepink@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  34. Ben de kayitsiz kalamiyorum 😃 2 icin sansimi deniyorumm ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da twitter linki

      @The_Syhn adlı kişinin Tweetine göz at: https://twitter.com/The_Syhn/status/778480479553130496?s=09

      Sil
  35. 1 e katılmak istiyorum Facebook'ta ve Twitter da paylaştım ama link koymayı bilmiyorum 😅 Şimdiden herkese bol şans

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link paylaşmanız gerekiyor ama 😊 Kopyalayıp buraya yapıştırabilirsiniz buraya paylaştığınız sayfanın linkini :)

      Sil
  36. canım inşallah daha çok çok takipçilerin olur bende 1 e katılmak istiyorum şimdiden teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Blog izleyicileri arasında isminizi göremedim :/

      Sil
  37. 2ye katılmak istiyorum. Instagram:nisanmaral mail: nisanmaral@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. Merhaba, çok güzel bir çekiliş olmuş, ben de şansımı denemek istiyorum, umarım kazanırım :)

    GFC: hasibecengizblog
    Instagram takip: hasibecengizblog olarak
    Twitter da paylaştım: https://twitter.com/hasibecengiz/status/778951343134343168
    hasibecengizkarakuzu@gmail.com
    1 numaralı kozmetik çekilişine katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  39. selam canım, hayat adıyla blogdan izlemedeyim. G+ da gilan asa adıyla ekledim. bloğumda duyurdum. http://adsd-msr.blogspot.com.tr/2016/09/son-cekilis-haberleri.html

    1'e katılmak istiyorum.
    adasdelenster@gmail.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
  40. Merhaba bahar yasemin ismiyle blogda takipteyim. İnstagramdada baharda.yasemin.yagmurlarıyla takipteyim. 1 numarayada talibim :) kozmetik

    Hesabım baharda.yasemin.yagmurlari@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. iki hediye paketide harika fakat ben sanırım :) 2 numaraya katılmak istiyorum :)

    124. kişi olarak bensu yener adıyla takibe aldım
    instagramda askart16 olarak takibe aldım
    duyurularımı yaptım
    https://twitter.com/Bnscarpediem/status/779618242105081856
    https://www.facebook.com/bensuyener16/posts/666453030176312
    https://plus.google.com/u/0/113245975522539927107/posts/NCzopLtNnrq

    birezgisin@hotmail.com

    sevgiler Bensu :)

    YanıtlaSil
  42. 2ye katılmak istiyorum ınstgram kullanıcı adım elfksp gmailim de sevimlicool522@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogu İzleyiciler kısmından hangi isimle takip ediyorsunuz?

      Sil
  43. 1.ye katılmak istiyorum.Blog ve instagram takibini yaptım. İnstagram aleyyldr
    stardollhaberleri783@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. Gfc Elif Karakoç
    2 'ye katılmak istiyorum
    Mail elif_0405_1993@hotmail.com
    G+: https://plus.google.com/u/0/105359807871778187147/posts/Ttk5xdTxont
    Facebook: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1739038346363424&id=100007718264944&pnref=story
    Twitter: https://twitter.com/elifffkarakoc/status/780708678018142208

    YanıtlaSil
  45. Gfc bahardalı
    facebookda paylaştım paylaşım linkim https://www.facebook.com/sevillcinar/posts/1123342677743422 tercihim 1 numara sevillcinar@yahoo.com

    YanıtlaSil
  46. 1 e katılmak istiyorum :))
    mail: dmtesra@hotmail.com

    G+: https://plus.google.com/101441000743024086316/posts/ULBsLoSiWqJ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır :) Bol şans ;)

      Sil
    2. Çook teşekkürler♥

      Sil
    3. Facebook paylaşımım: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=354732214864156&id=100009821406763

      Sil
  47. Bloğu zaten takipteyim İnstagramda aynı şekilde (@mervejgs) ve 2'ye katılmak istiyorum ^^ Herkese bol şans :)

    bulutlumail@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım çekilişime ^^ Bol şans ;)

      Sil
  48. Ay ben bunu görmemişim. 2 ye yaz beni kızçe \(o.o)/
    İlk defa bir çekilişe katılıyorum ne olur bana çıksın!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogda paylaştım canım. Birde maili yazmamışım supurgelicadiii@gmail.com

      Sil
    2. Hoşgeldin çekilişime ;) Bol şans diliyorum :)

      Sil
  49. Pek çıkacağını sanmıyorum ama yinede katılayım dedim :)

    Efendim çekiliş 2'ye talibim :D Takibe aldım hemen sonra

    Blogumda paylaştım http://yeter678.blogspot.com.tr/2016/10/yine-cekilise-katldm-d.html

    google+ https://plus.google.com/u/0/ paylaştım

    D.S.K-0231@hotmail.com da hesabım. İnşAllah çıkar :D

    YanıtlaSil
  50. Deniz güner karabaş. Instagram denizgunerkarabas adıyla takipteyim. denizguner77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. Sanatinsaklisirlari adlı instagram hesabımdan sizi takip ediyorum. Zaten orada paylaştığınız kore ürünleri çekilişini görür görmez hemen blogunuza damladım ^o^ benim gibi bir Kore manyağı bu şansı kaçırmamalı,umarım şans benden yana olur. Dolayısıyla kesinlikle 2. Yani kırtasiye ürünleri çekilişine katılmak istiyorum. Blogunuzu takibe aldim. Bu arada çekiliş için teşekkürler, mailim yasmindelrey@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. 1'e katilmak istiyorum. Instagramdan da takip edip paylastim. Kullanici adim: ygmrs_ Mail adresim: yagmur935 hotm...

    YanıtlaSil
  53. Kozmetik çekilişi istyorum 💐 Fatima ibrahimli olarak takibe aldım blogu:) twetrrda ftmbrhml11 olark paylastım,linki yapadım kusura bakmayın🙈 İnstagramda ftmbrhml olarak takıbe alıb paylasdım💕💕💕 g+ dada fatima ibrahimli olarak paylastım

    YanıtlaSil
  54. Ftmbrhml11@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. İnstagram kullanıcı adım: leylaoz.02

    2'ye katılmak istiyorum

    Mailim:haticecevik.1453@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. 2. çekilişe katılma istiyorum
    Blogu Oh Yoon Joo adıyla takip ediyorum
    mail adresim: baharanta@gmail.com
    https://plus.google.com/u/0/+OhYoonJoo/posts/FH1giGU9MMn

    https://twitter.com/OhYoonJoo/status/785205136020873216
    https://www.facebook.com/bahar.anta/posts/1521249404557764


    kolay gelsin

    YanıtlaSil
  57. 1. çekilişe katılmak istiyorum
    mail:kizkardeslerarasinda@gmail.com

    YanıtlaSil
  58. Hoşgeldin sefa geldin çekilişime :) Bir tanesini seçmek zorundasın ama :D 2.ye yazıyorum seni :D Evet ya Merve çok güzel tasarladı sağolsun :) Sağolasın güzel sözlerin için ;) Bol şans

    YanıtlaSil
  59. Merhabalar!:)
    Instagram'dan takip ediyorum @fatya.potterhead. 1'e katılmak istiyorum :)
    E-mail: fatima.gojayeva@gmail.com

    YanıtlaSil
  60. Merhaba.Yeni çekilişin hayırlı olsun.
    Bu nickle takipçinim..Blogumda ve g+da duyurdum..

    https://plus.google.com/112959172872194235121/posts/e4Q65t29ELs
    http://findiklifistiklibisiler.blogspot.com.tr/2013/04/yeni-cekilisler.html

    Sevgiler..
    fndkfndk@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. Selam. :)
    1'e katılmak istiyorum.
    Blogunuzu ve instagramınızı takip ediyorum. İnstagram adım sinemyildiz91 .
    sinemyildiz.91@hotmail.com

    YanıtlaSil
  62. merhaba:)

    gfc: kirpik kiz

    https://plus.google.com/u/0/117178574416460661941/posts/MTCZN4ntJTR

    ig: kirpikkiz

    kirpikkiz@gmail.com

    1e katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  63. Merhabalar 😊

    2'ye katılmak istiyorum.
    Blog, instagram, facebook'tan takip ediyorum.

    halimehalimeaydn@gmail.com

    YanıtlaSil
  64. 1 e katılmak istiyorum. İnstagram adresim lifekoreaismy. Epostam zynp_790@hotmail.com bide bu sayfaya katıl kısmı nerede bulamadım😁

    YanıtlaSil
  65. 1 e katılmak istiyorum. İnstagram adresim lifekoreaismy. Epostam zynp_790@hotmail.com bide bu sayfaya katıl kısmı nerede bulamadım😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağda izleyiciler kısmı var oradan takip edebilirsiniz :)

      Sil
    2. Takibe başladım bi de çekilişinizi instgrmda paylaşıyorum şu an katılmış oldum dimi 😀

      Sil
    3. Blog paylaşımını instagramda biyografi kısmında yapsam olur mu ya da instgrmda başka ne şekilde paylaşabilirim..bu arada google+ da da paylaştım bi de çok yazıyorum başınızı ağrıttım değil mi..çongmal mianhae

      Sil
    4. Sorun değil :) Resim paylaşıp beni etiketleyebilirsiniz fotoğrafa ;) Şuan katılım şartlarını gerçekleştirdiniz :)

      Sil
  66. ayy resmen son dakikalar yahuu :)) gfcden bengeldimki adımla takibe aldım ve 1. grup kozmetik için savaş veriyorum :D paylaşımımı da yaptım: https://plus.google.com/u/0/100925025815432263799/posts/6ZDzCHbyeyt instagramdan tucininbiri olarak takibe aldım, mailim de bengeldimki@gmail.com

    ee daha napiyim gerisi şans diyor ve kenara çekiliyorum :))

    bol şans olsun hepimize,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha hoşgeldin sefa geldin :) Bol şans diliyorum :)

      Sil