Flormar Make-Up Fix Spray



Makyaj sabitleme ürünlerine çok meraklı değilim açıkçası ama elimde bir tane bulunsun istemiştim ve Flormar'ı tercih ettim.Bugün de sizlere bu makyaj sabitleme spreyi hakkındaki yorumlarımı anlatacağım.





İçerisinde papatya özü,salatalık suyu ve Bisabolol bulunan bir ürün.Yüze 20-25 cm uzaklıktan X ve T biçiminde uygulanıyor.


Ben bu ürünü ten makyajımdan sonra göz dudak makyajına geçmeden uyguluyorum.Özellikle kontür ürünümü sürüp bu ürünü sıkıp bekletip öyle dağıtıyorum.Böylece kontür işlemi yüzüme daha iyi oturmuş oluyor.

Biraz ıslak bir ürün ve içerisinde alkol denat olduğu için gözlerinizi mutlaka kapatın uygularken.

Makyajı güzel sabitliyor fakat ben bu kadar ıslak bir üründen nemlendirme de bekliyordum.O konuda zayıf maalesef.


Ürünü şuradan satın alabilirsiniz.



Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. sabitleme spreylerini hiç kullanmadım ama bazen yüzüm gün içinde çok yağlandığından baz kullanmış olsam bile yeterli gelmiyor, belki bunu deneyebilirim. teşekkürler, elinize sağlık =)

    YanıtlaSil