Dresslink Makyaj Fırçalarım



1 seneden fazla olmuş,bir Dresslink Alışverişi yazısı paylaşmışım.O alışverişimde bir fırça seti almıştım.Bugüz sizlere bu fırçalar hakkındaki yorumlarımdan bahsedeceğim.

Öncelikle bu fırça seti göz ve fondöten fırça seti olarak geçiyor.Açıkçası zaten biraz böyle arada kalmış bir fırça gibi.Ne göz makyajı yapmak için küçük ne de fondöten sürmek için büyük.Ama yine de kullanışlı fırçalar.Sapları kalın,uzun ama hafif.Bendekiler siyah-altın renginde.

Ben hem far hem aydınlatıcı hem kapatıcı uyguluyorum ve hepsinde de başarılılar.

Kılları yumuşacık fırçaların.Çok fazla kıl dökmüyor.Hatta ben çekiştire çekiştire yıkarım iyi bile dayandı bana :D

Şimdi teker teker fırçaları resimlerinin altında anlatacağım.


Dağınık,seyrek kıllara sahip karıştırma fırçası.Büyük olduğu için karıştırmak daha kolay oluyor.



Açılı,seyrek kıllı fırça.Kuyruklu göz makyajı yapmak için çok uygun.


Küt,dağınık,seyrek kıllara sahip bir fırça.Tüm göz kapağına uygulama yapılabiliyor bu fırçayla.


Açılı,seyrek kıllara sahip.Kuyruklu göz makyajı yapılabilir.Kuyrukludan kastım açılı :D


Konik,sık kıllı fırça.Hem crease bölgesine keskin hat çekmek için hem de göz altına far uygulaması yapılabilir.

Ben bu fırçaların hepsiyle kapatıcıyı rahatlıkla uygulayabiliyorum.Ayrıca aydınlatıcı uyguluyorum.

Şuan baya indirim var.Satın almak için tık tık.






Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. güle güle kullanın. bu arada bloğunuzu keşif etkinliğinden buldum bana da beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil