Il Mare / Göl Evi (2000)


Ülke: Güney Kore

Tür: Romantik/ Fantastik

Süre: 105 dk

Oyuncular:

Gianna Jun- Kim Eun Joo

Lee Jung Jae- Han Sung Hyun





Konusu:

2 farklı insanın farklı zaman dilimlerinde Il Mare isimli evde kalması ve yine bu farklı zaman dilimlerinde birbirlerine bu evin posta kutusuna mektup koyarak ulaşabilmeleri ve bu yazışma esnasındaki yaşadıkları anlatılıyor.

Ben bu filmin ilk önce Amerikan versiyonu olan Göl Evi'ni izledim.Sandra Bullock ve Keanu Reeves oynuyordu başrollerinde.2 isim efsane,senaryo efsane olunca filmi çok beğendim.O zamanlar Kore hayranı değildim tabi.Kore hayranı olduktan sonra bu filme denk geldim bir yerde ve Göl Evi'nin aslında Il Mare olduğunu ve ilk Korelilerin çıkarmış olduğu bir film olduğunu öğrendim.İkisini kıyaslamak istemiyorum çünkü ikisi de kendine göre çok çok güzel.İkisinin de oyuncu kadrosu muhteşem.Özellikle Gianna Jun harikaydı bu filmde.Gerçekten çok değişik bir konusu var ve izlerken sıkılmayacağınız bir film.



Bu arada eve bayıldım :D

Yorum Gönder

0 Yorumlar