Oriflame Alışverişim (Haziran 2018 Kataloğundan)


Merhaba~

Haziran ayı Oriflame kataloğunu incelerken baya güzel ürün fark ettim.İhtiyaç olan birkaç da ürün olunca alışveriş yapayım ve sizlerle de paylaşayım dedim :)




Malum yaz ayları bol bol banyo ürünü tüketiyoruz.Katalogda da baya değişik,yeni vs duş jelleri vardı.Yenilerden ziyade ben gidip eskilerden 2 tane kaptım.Biri kokusunu çok beğendiğim Milk and Honey serisinden Creme Bath Foam.Fiyatı 16,90 liraydı 300 mllik bir ürün.Bir diğer duş jeli ise Dscover Japanese Ceremony.Ferah,çiçekli bir kokusu var.Bunun da fiyatı 12,90 liraydı 400 mllik.

Northern Glow serisini merak ediyorduk.Parfümü katalogda güzel kokuyordu kremi de öyledir diye aldık.Bunu kardeşim aldı.Fiyatı 12,90 liraydı 200 mllik.Kardeşim kullandı ve memnun kaldı.Kokusu da güzel.Böğürtlen tarzı kokuları seviyorsanız parfüm kokusunun içerisinde az miktar böğürtlen kokusu geliyor.

Bir de katalogda Divine Idol parfümü çok beğendim fakat sürekli parfüm değiştirdiğim ve elimde de bir sürü parfüm olduğu için tam boy almak istemedim.Bu parfümün %2li testerı satılıyormuş sepete onu ekledim.Fiyatı 2 liraydı.Travalo parfüm sprey şişesinin 3/4'ünü doldurdu ki bu neredeyse 2-3 hafta gider.


Şu sıralar renkli kozmetik alışverişi yapmak istemiyorum.Makyaj ürünlerinden ziyade bakım ürünlerini daha çok seviyorum.Ama katalogda The One serisinden çok güzel bir ruj gördüm Color Obsession ve fiyatı 24,90'dı.Peach Passion rengi.Çok tatlı,canlı nar çiçeği rengi.Alışverişi bitirirken kargo fiyatı çok yüksek geldi.Yaklaşık 12 lira.Ücretsiz kargo için sanırım 200 lira civarı bir alışveriş yapmak gerekiyorki zaten danışmansanız gelen siparişlerle bu fiyata ulaşıyorsunuz aa bu alışverişi kendim yapınca o kadar çıkmadı fiyat.Tam kargo fiyatı çok yüksek derken bir fırsat sunuldu.Giorani Gold Calligraphy Eyeliner Brown alınca kargo ücretsiz oluyordu ve fiyatı da 13,50'tu.Süper fir fırsat dedim ve attım sepete ki çok da memnun kaldım bu üründen.

Danışman olduğum için ürünler yukarıda yazan fiyatlardan daha uyguna geldi ama sizler için katalog fiyatlarını yazdım.Oriflame siparişi de alıyorum yani :) Instagram hesabıma dm atabilirsiniz zaten her ay düzenli katalog favorilerimi story şeklinde paylaşıyorum.

Yorum Gönder

0 Yorumlar