Oriflame Beauty Wonder Colour Lipstick



Oriflame Beauty Wonder Colour serisinden ilginç bir renk inceleyeceğiz bu yazımda.Acaba farklı renklerini de deneseydim aynı yorumları mı yapardım bilemiyorum.Dilerseniz neden böyle dediğime geçelim hemen.





Ambalajı çok şık bir ruj.Paket konusunda kötü yorum yapamayacağım.Ama bu rujun bendeki rengi True Nude ve çıplak renk derler ya bildiğiniz ten rengi gibi.Çok hafif şeftali-pembe tonu içerse de açık bir nude.Bu rengi görseniz bir düşünürsünüz yakışır mı yakışmaz mı diye.Aslında renk de çok kötü değil.Durun tamamen inceleyelim bu ürünü.Şimdi yapı olarak lip balm kıvamında.Ruj formda ama lip balm gibi.Parlak bitişli.Çok pigmentli değil.Bundan dolayı bu renk sürüldüğünde tam kapatmadığı için dudaktaki çatlak,ölü deri ve bütün kusurlar belli oluyor.Renk dudağı soluk gösteriyor fakat doğru makyajla kullanıldığında müthiş duruyor mesela koyu göz makyajıyla harika oluyor.Ürünün yapısı daha katı ruj formda olsaydı belki bu rengi kurtarırdı.Ben şu şekilde kullanıyorum ve öyle de güzel oluyor; sürüp dağıtıyorum ve nude gloss sürmüş gibi oluyor ve daha şık duruyor.Siz bu seriden farklı renkler denediniz mi?Acaba renkle mi yoksa yapıyla mı alakalı?







Yorum Gönder

0 Yorumlar