Kedim İçin Kullandığım Favori Ürünler



Evcil hayvanlarımız bir nevi evlatlarımız.Onların sağlığı ve iyiliği için elimizden geleni yapıyor ve onlara ne iyi geliyorsa bunları bulmaya çalışıyoruz.Daha önce 3 kedim oldu ve şuan 4.ye bakıyorum.Her kedim bana ayrı tecrübe kattı.Hepsi evladım gibiydi.Ama bu kedimde artık daha bilinçliyim.Onun için birşeyler alırken daha bilinçli alıyorum ve eskiye nazaran daha çok araştırma yapıyorum.Bu yazımda da sizlere kedim için severek kullandığım ürünleri anlatacağım.
English Home Kedi Battaniyesi- Bizim kışın her vakit sarılarak uzandığımız ve bizi ısıtan battaniyelerimizin kediler için olanı.Yumuşacık ve sıcacık tutuyor.Bunu geçen sene kaybettiğim kedim için almıştım ama o çok az kullanabildi bu kedime kısmetmiş.Kedilerim hep dişiydi bir tanesi erkekti.Bu kedilerim de dişi olunca pembe almak istedim.Deseni de oldukça şirin.Kaloriferin önüne,minderin üzerine koyuyorum genellikle ve orada uyumayı çok seviyor.


Evcil Hayvan Taşıma Çantası- Görünüşünden de anlayacağınız üzere muhteşem bir ürün.Bu sırt çantası şeklinde hatta koruları.Omzunuza taktıktan sonra bir de kilidi var ki bu da çantanın düşmesini yada yamuk durmasını engelliyor.İçerisinde de kedinizin uzun tasmasını takabileceğiniz bir nevi emniyet kemeri gibi bir şey var bu da çantayı açık unutursanız kaçmasına engel oluyor.Üzerinde 6 tane delik var hava alması çok kolay.2 tane de fileli kısım var birini cep diğerini de kedinizi koymak için kullanabiliyorsunuz.Benim kedim oradan sığıyor ve oradan girmeyi tercih ediyor ama kediniz büyükse o cam gibi duran plastik kısımda kocaman fermuar var orayı açıp da koyabiliyorsunuz.Zemininde yünlü bir platform var.İlk geldiğinde yamuk duruyordu ama kedim otura otura o kısmı düz bir hale getirdi.Bu çantayı aldığımdan beri kedim sürekli içine girip uyuyor.Hatta kalorifer önüne koydum ve resmen keyif yapıyor.Benim için de çok rahat oldu.Hem sırtta taşınabilir olması hem de güvenli olması rahatlıkla kullanmamı sağlıyor.Satın almak isterseniz şuraya danışabilirsiniz.


Petlebi Fular- Petlebi alışverişlerinizde bir sürü hediye gönderiyor.Bu fular da bu hediyelerden biri.Ben kedime tasma takmıyorum.Yaramaz bir kedi ve zaten tasmayı çıkarıyor.Tasmasız daha rahat siye tercih etmiyorum ama bu fularla uzun süre durdu ve o kadar yakıştı ki çok beğendim.Kumaş olması ve bağlandığı kısmın cırt cırtlı olması da kedi için rahat.



Silica Kum- Kum tercihim silicadan yana.Piyasadaki kumlara göre biraz daha pahalı ama daha hiyenik olduğunu düşünüyorum çünkü çişi hemen emiyor ve kaka kokusu da yaymıyor.Temizlemesi de kolay oluyor.Kedim de rahat kullanıyor bu kumu.Hiç dışarı yapmadı bu zamana kadar.Tek problemi biraz toz çıkarması ona da dikkat etmek lazım.Temizlerken ağzınızı kapatırsanız daha sağlıklı olur.Bu kumu buradaki petshoplara sorduğumuzda hem az çeşit vardı hem de olanların paketi min 60-70 liraydı ama internetten 4 paketi 90 liraya bulabiliyorsunuz.


Sebze Saksısı- Kumu koymak için büyük,sebze ekmek için kullandığımız saksıyı kullanıyoruz ve tavsiye ederim.Derin olduğu için kum dışarıya sıçramıyor.Temizliği kolay oluyor.Geniş ve derin olduğu için kedim de rahat kullanıyor.İki paket kum yese de hem temizlik hem de kullanış açısından mükemmel oldu.


English Home Mama Kabı- Bu kap su kabıyla birlikteydi ama su kabı biraz paslandığı için attım.Mama kabında herhangi bir boya dökülmesi olmadı.Benim kedimin öğününe göre geniş,derin bir kap.Mamanın dışarıya dökülme problemi olmuyor.Oldukça kullanışlı ve de kaliteli.Ağır bir kap,kedim oraya buraya çekemiyor yerken.Aldığımızdan beri herhangi bir problem yaşamadım.

Royal Canin Sensible Kuru Mama- Bu mamayı değiştiremiyorum.Birkaç kere Proplan ve başka mamalara geçtim ama yemedi.Diğer mamalarını yeme oranına göre bu mamasını neredeyse 2 katı daha hızlı bitiriyor.Sindirim problemi için üretilmiş bir mama.Benim kedimin sindirim problemi yok ama diğer mamaların özelliklerine baktığımda bu versiyonu daha uygun kedime.Aslında kilo alamadığı için yavru kediler için olanını almak istiyorum ama karar veremedim.Bu arada kedim 2 yaşına girecek ve 3-3,5 kilo arasında.


Felix Yaş Mama- Kedilerde minyonluk var mı bilmiyorum ama benim kedim büyümüyor.Daha doğrusu kilo almıyor.Felix yaş mama verdiğimde kilo alıyor ve kilo aldığı fark ediliyor.Diğer yaş mamalara oranla Felix'i tercih ediyorum çünkü bir sürü faydası var ve bunu daha iştahlı yiyor.Tek bir çeşit almıyorum.Farklı farklı tatlarda olanını alıyorum.Bu mamayı yemeye bayılıyor.O mutlu olunca ben de mutlu oluyorum.Bazen Migros ve Carrefourlarda tanesi 2 liraya düşüyor depolayamasam da birkaç tane almaya çalışıyorum.

Evet benim kedim için kullandığım favori ürünler bunlar.Sizler de evcil hayvan sahibi misiniz?Eğer öyleyse siz neler kullanıyorsunuz?Bize önereceğiniz yeni ürünler varsa denemeye çalışacağız😉

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Teşekkürler...
    Taşıma çantası esnek gibi geldi bana.
    Yani taşırken bükülme olmuyor mu?
    Benim çanta içinde küçük de olsa dış kısmı aynı şekilde durduran iskelet var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çantası kalıp gibi bir müddet sonra şekli oturdu.Bükülme vs olmuyor.Ben de eskiden plastik kullanıyordum ama baya yıprandı bu daha pratik😊

      Sil
  2. Benim de bir zamanlar japon balıklarım vardı.
    Biri 1 sene kadar yaşadı öbürü senelerce , Maşallahı vardı :D
    Biz de küçük çocuğu olan bir tanıdığımıza hediye ettik sonra :)
    Kedileri de çok severim bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de balık baktım😊Onlar da çok sevimliler😊

      Sil
  3. Kediye bak bizden konforlu diyesim geldi :) Şaka bir yana battaniyesi çok şirin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genellikle hep böyle yorum yapıyor kedimin eşyalarını görenler😁Bunlar ne ki bizden daha konforluları var😂

      Sil
  4. benim kedim asla tasma fular v.s. taktırmıyor ve ıslak mama yemiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimki de tasma takmaz ama yaş mamayla arası gayet iyi😁

      Sil
  5. Çok bilgilendirici bir paylaşım olmuş.Bana da beklerim.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim😊Güzel blogunuzu ziyaret ettim😊

      Sil