Wet n Wild Proline Felt Tip Eyeliner


Daha önceki eyeliner yazılarımın çoğunda keçe uçludan ziyade fırça uçlu eyelinerları daha çok sevdiğimi söylemiştim.Keçe uçlulara göre uygulaması,kontrolü daha kolay ve istediğiniz incelikte çekebiliyorsunuz.Ama bazen o etkiye sahip keçe uçlu eyelinerlar da oluyor.Mesela Wet n Wild'ın bu Eyeliner'ı tam da bu etkiye sahip.



Cruelty free kozmetiğe geçtikten sonra mağazalarda dolaştığım marka reyonlarının sayısı da azaldı.Ama deney yapmayan markalar bence deney yapanlara göre hem daha uygun hem de değişik ve başarılı ürün çıkarıyorlar.Wet n Wild'ın kalem eyelinerlarını incelerken uygun fiyatlı bu eyelinerını alayım dedim.Oldukça küçük görünüyor,0,5 gram diyor,baya azmış ama henüz yeni aldığım için ne kadar gider bilemiyorum.Farklı renkleri de var sanırım.Özellikle kahverengi olanı günlük kullanılabilir.Özellikle sarışınsanız tercih edebilirsiniz günlük makyajınızda.Bunun rengi de E8752 Black olarak geçiyor.Gerçekten simsiyah bir eyeliner.Fırçası kendi üzerinde de belirttiği gibi keçe.Aslında baktığınızda diğer kalem eyelinerlara göre bir tık daha küçük ama ince durmamasına rağmen oldukça ince eyeliner çekilebiliyor.Hatta uygulamak da oldukça kolay.Ben kirpik diplerime yakın çekmeyi çok seviyorum ve bu eyelinerla bu da oldukça rahat yapılabiliyor.Kontrolü oldukça kolay.Dilediğiniz şekilde uygulamayı rahatlıkla yapabiliyorsunuz.Dilerseniz ince,kuyruksuz,günlük tarzda dilerseniz kalın,kuyruklu ve daha ağır eyeliner uygulaması çok kolay bir şekilde yapılıyor.Bazen çizgiyi düz çekemiyoruz ve dalga dalga oluyor,bu eyelinerla bu görünüm yok denecek kadar az,düz bir şekilde uygulayabiliyorsunuz.Hızlı kuruyor.Kalıcı bir eyeliner.Akma ve bulaşma yapmıyor.Ben çok sevdim bu eyelinerı.Küçük olması da iyi olmuş çantaya atmalık bir ürün.Tek kötü yanı bendeki ürünün alt kısmı çıktı.Ama tekrar takıp kullandım😁Kullanışlı,günlük makyajınızda kullanmak için,uygun fiyatlı bir eyeliner arıyorsanız bunu tavsiye edebilirim.










Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Gerçekten biz kadınların aradğı bir yazı olmuş . Bu ürünler harika duruyor :)

    YanıtlaSil
  2. güzel bir eyelinere benziyor ilk gratis indirimde alacağım

    YanıtlaSil