Flormar Flash Lip Gloss


Flormar'ın koleksiyon ürünlerine bayılıyorum!Koleksiyon olmayanlara da bayılıyorum gerçi😂Flormar'ın eski serilerinden olan Flash serisinin daha önce Rende Pudrasını şurada anlatmıştım.Kendisi favori ürünlerimden.Bu yazımda ise bu seriye ait lip glossdan bahsedeceğim.




Flormar'ın Flash serisi sanırım gelecek temalı bir koleksiyon.Hatta koleksiyonun tam adı yanılmıyorsam Future Flash.Ürünün ambalajı da bu düşünülerek yapılmış.Tüp formda olsa da kapağı metal görünümlü pembe bir renge sahip.Üzeindeki yazılar da ayna gibi ve Flash yazısı bize o Future temasını anımsatıyor.Kapağı çevrilerek açılıyor ve içerisinden sünger aplikatörlü bir gloss çıkıyor.Ürünü almak için tüpü sıkmak gerekiyor.Son zamanlarda mat ruj modası her yerde ama dikkat ediyorum moda yavaş yavaş tekrar glosslara kaymaya başladı.Genellikle tercih lip glossa yönelmeye başladı.Ve sanırım bunu erken fark eden firmalar yavaştan değişik türlerde lip gloss üretmeye başladı bile ve bunlardan biri de Flormar.Yeni lip gloss koleksiyonunu inceleyin mutlaka.Neyse biz Flash Lip Gloss'a gelelim.Kayan ve yapış yapış olmayan yapısıyla oldukça rahat hissedebileceğiniz bir lip gloss diyor.Yapısı incecik ve gerçekten yapış yapış değil ve yok gibi.Yapış yapış olmaması gloss için büyük bir avantaj.Bu da günlük kullanım için baya kullanışlı yapıyor kendisini.Bitişi cam gibi değil ama nemli bir görünüme sahip.Süngerli olduğu için ucu,uygulaması çok kolay.Kalıcı değil her lip glossda olduğu gibi.Dudaktaki kusurları,çatlakları belli ediyor.Bendeki rengi 02 Updown Pink.Tam bir şeker pembesi,bariz açık ve canlı bir pembe.Ama renginden çok gloss özelliği daha ağır basıyor,rengini orta derecede veriyor.Bu renk dişleri biraz sarı gösteriyor.Gloss olarak harika bir ürün,şeffaf olanı yada biraz daha koyu bir rengi tercih edilebilir.

Flormar hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.





Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Rengi benim için fazla pembe imiş ama şeffaf olanını tercih edebilirdim eğer zamanında görseydim koleksiyonu umarım tekrar benzer ürünler çıkartır Flormar

    YanıtlaSil