Nascita Professional Oval Yapılı Kapatıcı Fırçası (136)


Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardan alışveriş yapmaya başladığımdan beri fırçaları da artık Aliexpress'ten almıyorum.Neyse ki çoğu fırça-sünger firması bu konuda hassas ve ülkemizde birçok deney yapmayan fırça markası satış yapıyor.Nascita da bu markalardan biri.Hem deney yapmıyor hem yerli üretim.Ayrıca gerçekten neredeyse mükemmel ve kusursuz ürünler çıkarıyor.Özellikle de seri halinde çıkardığı fırçaları efsane.Bu yazımda sizlere For Make-Up Addicts serisinden meşhur 136 numaralı Oval Yapılı kapatıcı fırçasını anlatacağım.




Fiyatı 49,95'miş şuan ama ben Gratis indirimden 25 liraya aldım.Uzun zamandır indirimini bekliyordum bu ürünün.Bu fırçayla benzer farklı bir fırça var onun normal fiyatı 20 lira ve bu fırça zannedip duruyordum ama fiyatta bir tuhaflık var diyerek araştırdığımda farklı olduklarını öğrendim.Bu 136 numaralı fırça kapatıcı fırçası olarak geçiyor.Öncelikle fırça acayip şık duruyor.Siyah ahşap saplı ve fırçayı tutan kısım rose-gold ve bu renge bayılıyorum,herşeye çok yakışıyor.Bu ürünü de çok şık yapmış.Dediği gibi oval bir fırça ve tombul.Sık kıllı ve kılları yumuşak.Oval şeklinde olması göz altında rahat uygulama ve dağıtma yapmayı sağlıyor.Birkaç formülde ürünle denedim.Likit kapatıcıda uygulama yaptığımda; ilk başta çizgi çizgi bırakıyor ama dağıttıkça o çizgi görünümü kayboluyor.Güzel ve eşit dağıtıyor.Ürünü çok fazla emmiyor.Krem kapatıcı uygularken oldukça başarılı hatta harika.Çok çok iyi,güzel,pürüzsüz ve neredeyse kusursuz dağıtıyor.Pudra üründe ise; göz altlarını sabitlemek için kullandığımda yine çok iyi dağıttı.Kapatıcı konusunda başarılı diyebiliriz ama bence yoğun yapıdaki likit yada krem kapatıcılarda çok daha iyi.Ben bir  de far uygulamayı denedim.Özellikle de katlanma bölgesine uygulanan koyu mat far uygulaması denedim.Ben biraz o tonu katlanma bölgesinin üzerine de uyguluyorum çünkü göz kapaklarımın o kısmı geniş ve düşük.Normal karıştırma fırçaları çok büyük olmadığı süre o kısma uygulama yapmak vakit alıyor ama bu fırçayla farı iki üç dağıtmada çok hoş gösterdi.O kısmın tamamını kapladığı için de uygulamak ve dağıtmak çok kolay oldu,eşit dağıttı.Geniş far uygulamak isterseniz bu konuda başarılı.Bence bu fırça makyaj severlerin koleksiyonunda mutlaka bulunması gereken bir fırça.Alın aldırın diyebileceğim bir ürün.







Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Oldukça anlamlı ve içerikleri insana ulaşan bir blogunuz var.Takibe aldım,sizi de beklerim.Sağlıcakla Kalın...
    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com

    YanıtlaSil