MINISO WE BARE BEARS KAĞIT MASKE İNCELEME YAZISI


Miniso Cartoon Network çizgi karakterlerinden We Bare Bears ile iş birliği yapmış ve bir sürü kategorilerde çok şirin ürünler çıkarmış.Bunlardan biri de kozmetik ürünleri.Makya ürünleri olmasa da bakım ürünleri ve parfüm yapmışlar sanırım.Bu yazımda bahsedeceğim ürün ise bu seriden Miniso We Bare Bears Sheet Mask.




Paketi acayip şirin.Çizim harika olmuş.Bendeki Ice Bear ve özelliği yoğun nem vermesi.Zarar görmüş cildi ve olası çizgileri onarır.Cildi derinlemesine besler.Nemi cilde hapseder.Çoklu nemlendirici içeriğe sahip.Sıkıca onarır.Berraklık sağlar.Elyaf materyalden yapılmış kağıdı ipeksi dokuya sahiptir.Cilde tamamen oturur.Paket üzerinde ürünün özelliklerinden böyle bahsedilmiş.Ayrıca paketin arkasında We Bare Bears hikayesinin anlatıldığı ufak şirin bir kısım var.Maskenin nasıl kullanılacağını da ayı yüzünde anlatmışlar 😄 Bu temayı ve Miniso'yu sevdiğimden beğendiğim bir işbirliği oldu.


Kağıdı gerçekten bahsettiği gibi ipeksi ve yumuşacık.Maskeye baktığınızda ürünün serumu yoğun gibi geliyor ama cilde uygulandığında yapısı çok hafif duruyor.Bu Moisture Locking olanı; cildi nemlendiriyor ama yoğun değil.Onarma konusunda gözle görülür bir fark sağlamıyor.Anlık,o gün için idare edecek kadar nem sağlıyor.Uzun vadede de gözle görülür fark oluşturmuyor.Hafif yapış yapış bir his bırakıyor ama kalan ürün masajla cilde kısa sürede hapsoluyor.Çok nem ihtiyacı için %100 etki eden bir maske değil ama anlık,arada kuruluk oluyorsa yada cildiniz az bir kuruluğa sahipse işe yarayabilir.

Miniso ürünlerini hayvanlar üzerinde deniyor mu denemiyor mu kesin bilgi bulamadım.


Yorum Gönder

18 Yorumlar

  1. Minisonun öyle bir havası var ki insan girer girmez yemek istiyor keşke azıcık uygun olsa her şeyi alabilsek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle🤩Evet maalesef fiyatları yüksek😕

      Sil
  2. Benim bildiğim hayvanlar üzerinde test ettiği

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de,Çin'de satıldığı için deney yapan kısımda olduğunu öğrendim😕

      Sil
  3. Ah insan girince içinde çıkamıyor hayvanlar üzerinde deney yapılıp yapılmadığını ben de bilmiyorum

    YanıtlaSil
  4. Kapıdan girince sanki insanı hipnoz ediyor dükkanlar. Girince çıkışı bulmak zor.

    YanıtlaSil
  5. Miniso We Bare Bears Sheet Mask onarma konusunda faydalı olsa tercih edebilirdim, paketi çok cici orası ayrı 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onarması olsaydı çok daha iyi olurdu😊

      Sil
  6. Paketi çok tatlı gerçekten 😍 denk gelirsem alıp denerim ben de 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seri gerçekten çok şirin ürünlere sahip🤩

      Sil
  7. Miniso'nun ürünlerine bayılıyorummmm! :) Kağıt maskeleri bu sıra sık deneyimliyorum, fakat her birinde aynı şey var sanırım önce yapışıklık ardından nemlilik hissi. Düzenli kullanımda gözlemlemek lazım sanırım biraz da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt maskeler cilt için çoğu zaman kurtarıcı oluyor👍Bazı markaların maskelerinde bu yapışıklık olmuyor onları başarılı buluyorum😊

      Sil
  8. Paketi aşırı tatlı 😍

    YanıtlaSil
  9. Miniso diye girdim dukkanin birine yoyoso cikti. Mallat ayni kore mali. Karsilastirma yaptim benzer urunler. Bir kac parca alip ciktim. Sac kurutma bonelerine hayranim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen hemen aynı ama sanırım Miniso'da Japon,Yoyoso'da Kore tasarımı ürünler satılıyor

      Sil