WATSONS X-FLOWER COMPRESSED DIY FACIAL MASK SHEET | SIKIŞTIRILMIŞ KAĞIT MASKE İNCELEME YAZISI


Kağıt maske seven biri olarak,neden kendi maskemi kendim yapmayayım diyerek bir çılgınlık yapıp sıkıştırılmış kağıt maskelerden aldım.Tercihim de Watsons X-Flower Compressed DIY Facial Mask Sheet'ten yana oldu.Açıkçası biraz da paketi hoşuma gittiği için tercih ettim,malum sakuraları anımsatıyor😄 Hazır maskelerden oldukça memnunum ama ev yapımı maskeler denemek yada sevdiğim toniklerle maske yapmak için böyle bir şeye ihtiyacım vardı.Bu yazımda sizlere bu ürünü anlatacağım ve ev yapımı maske yapabilmiş miyim bundan da kısaca bahsedeceğim.




Dokunmamış kumaş yapısı ile kolay emilim sağlar.Kolay taşınabilmesi için özel olarak sıkıştırılmıştır.Maskenin ince ve yumuşak yapısı istediğiniz yüz bakım ürününün yüzünüze eşit olarak dağılmasına yardımcı olur.


İçerisinde 15 tane ayrı ayrı,yine çiçek desenli paketler içerisine yerleştirilmiş bu maskelerin boyutunun tüm ciltlere uyabileceğini söylüyor paket üzerinde.Benim yüzüme de tam oturdu.Hatta göz altlarım ve göz kenarlarım dahil her yeri kapattı.Maskenin kumaşı oldukça kalın.Su yapıdaki ürünleri kolaylıkla ve hızla emiyor.10 saniye civarı sürüyor ama ben sıvıyı maskeye iyice yediriyorum.Çünkü,sanırım yapısı kalın olduğundan,maskeyi cildinize yerleştirdiğinizde kuru kalıyor.Bolca hazırlamak gerekiyor maske sıvısını ve iyice maskeye yedirmek gerekiyor.Bu maskelerin tek kötü yanı maskeyi çıkardıktan sonra çizgi çizgi,yastık izi gibi iz bırakması.Çok belli olmuyor ama ince ince görünüyor.


Genellikle toniklerimi maske yapmak istediğim zamanlarda kullanıyorum bu maskeyi.Çünkü daha yoğun yapıda bir karışımı,maskenin içine hapsedip cilde yedirmesi biraz zor.Kendim de evde birkaç maske denedim değişik bitki çayları ve yağlarla ama cildime eşit yayılmadı ve istediğim gibi sonuç vermedi.Ama maskedeki ürün hemen cilde geçiyor ve cilt tarafından emiliyor.

Maske yoğun değil de hafif yapılı yada su gibi yapıda olan maske karışımlarında başarılı ama dediğim gibi maskeyi sıvıya bolca batırmak gerekiyor.Sonuç olarak hazır olanlar kadar başarılı değil.Ama doğal,kendi yaptığını maskeleri uygulamayı tercih ediyorsanız bu tarz sıkıştırılmış maskelere şans verebilirsiniz

Ürünün büyük paketi de güzel ama içerisindeki küçük paketlerinde de çiçek detayının olması aşırı şirin olmuş.

Watsons hayvanlar üzerinde deney yapan bir marka.




Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. gerçekten çok kreatif bir ürün bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğendim bu tasarımdaki maskeleri.Güzel bir maske karışımıyla başarılı sonuç elde edilebilir.

      Sil
  2. watsonsda da var mıymış bu bilmiyordum ben minisodan aldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya eski bir ürün.Şuan satışta var mı bilemeyeceğim.Ben de farklı markaların diy maskelerini de deniyorum hemen hemen benzer ürünler.

      Sil