GOBLIN KORE DİZİSİ KONUSU,YORUMLARIM VE REPLİKLERİ


Tür: Fantastik,Romantik-Komedi

Bölüm Sayısı: 16

Yıl: 2016


Oyuncular:

Goblin / Kim Shin- Gong Yoo

Ji Eun Tak- Kim Go Eun

Ölüm Meleği Karakteri- Lee Dong Wook

Sunny- Yoo In Na

Yoo Duk Hwa- Yook Sung Jae

Büyükanne- Lee El


Konusu:

Kim Shin, 900 yıl öncesinde sarayın başarılı komutanlarındandır.Ülkeyi büyük bir savaşta zaferle onurlandıran Hükümdarın yaverinin hükümdarı sürekli Kim Shin hakkında doldurması üzerine ona büyük acılar yaşatır.Savaştan zaferle dönen Kim Shin'in kralın yanına gitmesi yasaklanmıştır ama Kim Shin bu kararı hükümdarın gönülden verdiğine inanmayarak yanına kadar gitmek ister.Yaklaştığında kız kardeşi aynı zamanda kralın eşini vuracaklarını söylerler ama kız kardeşi de kendi gibi vatan sever olduğu için ona krala kadar gitmesini söyler.Bunu yapan Kim Shin'in, kardeşi. gözleri önünde öldürülür.Ama kralın yanına kadar çıkmaya devam eder.Burada da kralın adamları tarafından öldürülecektir ama Kim Shin bunu kendi askerine yaptırır.Kim Shin karnında kılıcıyla beraber ıssız bir yere atılmıştır.Büyük bir ihanetle ölen Kim Shin'in ömrü bu şekilde hazin sonlanmaz ve devam eder.Artık o bir Goblin'dir.Bu hediyeden çok onun için bir eziyettir.Onca zaman o kılıçla  yaşamak ve senelerce dünyada kalmak zordur.Ölebilmesi ve rahatlaması için karnındaki kılıcın Goblin'in gelini tarafından çıkarılması gerekmektedir.Goblin'in gelini de 900 sene sonra doğar.Böyle bir kimlikle doğduğu için hayaletleri görebilme özelliğine sahiptir ve bazen bu problem olabilir.Goblin gelinini bulunca gidip onu görür.Durumu anlatamasa da hayaletler Eun Tak'a onun Goblin'in gelini olduğunu çoktan fısıldamıştır.Annesini küçükken kaybeden Eun Tak'a teyzesi eziyet edercesine bakar ve Eun Tak bu hayatından bezmiştir.Goblin'i de bu hayattan bir kurtuluş olarak görür.Kılıcı çıkarma zamanına kadar Goblin'le kalma kararı alır.Bu sırada evde aynı zamanda ölüm meleği karakteri de kalmaktadır.Onun da Eun Tak'ın hayatını alması gerekmektedir ama Eun Tak'ın görevi yüzünden bunu erteler.Eun Tak geçimini sağlamak için bir tavukçuda çalışır ve ipatronu Sunny'nin de ilerleyen zamanlarda kendileriyle bağı çıkacaktır.Goblin'in karnındaki kılıcın çıkmasından sonra neler yaşanacağından az biraz haberi olan Eun Tak istemeyerek o ana doğru sürüklenir.


Yorumlarım:

Çokça sevilen bu diziyi izleme niyetim yoktu aslında ama çok fazla övülünce ve tavsiye de edilince izleyeyim dedim.Açıkçası başroldekilerin uyumsuzluğu bana aşırı itici geldiğinden ve konusu biraz ütopik olduğundan izlemek istememiştim.Gerçekten izlerken Goblin ve Eun Tak karakterleri aşırı uyumsuz ve itici geldi.Eun Tak karakteri başlı başına yılışık,şımarık ve itici bir karakterdi.Oyuncuyla mı ilgili karakterle mi bilemeyeceğim ama bunların sahnelerinden çok Ölüm Meleği Karakteri-Sunny ve Ölüm Meleği Karakteri-Goblin'li sahneleri hevesle izledim.Fantastik yönleri fazla olsa da komik sahneleri de çoktu.Tarihle bağlantılı olduğu için o kısımları sevdim.Hikayenin tamamının ve kimin kim olduğunun ortaya çıkardıklarında izleyici oldukça şaşırtmışlar ve bu kısımlar duygusaldı.Ama yine de çok severek izlediğim bir dizi olmadı.

Replikler;





























SPOILER!!!














Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Bunun kitabı da çıkmıştı diye hatırlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım sonradan çıkardılar😊Popüler Kore dizilerinin kitaplarını satıyorlar🤭

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Çoğu izleyen beğendi ama ben çok sevemedim🤷‍♂️

      Sil
  3. Ben de pek sevemeyip birkaç bölüm sonra yarıda bırakmıştım. Benzer düşünmek sevindirdi :)
    Replikler için elinize sağlık , epey ugrasmissiniz <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevindim şuan benim gibi sevmeyeni görünce🤣Teşekkür ederim😊

      Sil
  4. Goblin sürekli duyduğum dizilerden biri ama Hotel del Luna'yı bitirmek üzereyim ve konuları çok benzer. O yüzden bir süre izlemem bu diziyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Hotel del Luna'dan sonra izledim ve beğenemedim.Hotel del Luna daha başarılı geldi bana😊

      Sil