REVOLUTION SEBİLE NIGHT 2 NIGHT SHADOW PALETTE İNCELEME YAZISI

 


Merhaba😊

Bir önceki yazımda Makeup Revolution ve Sebibebi işbirliğiyle hazırlanan koleksiyondan Day 2 Day far paletini anlatmıştım.Bu yazımda ise koleksiyondaki diğer far paleti olan Night 2 Night'ı anlatacağım.Koleksiyon ruj ve far paletlerinden oluşuyor ama ben daha çok far paletlerini beğendiğim için onları denemek istedim.Gündüz ve gece makyajları tema alınarak hazırlanan bu paletlerden Day 2 Day palet, daha çok mat ve günlük kullanıma uygun tonlardan oluşurken Night 2 Night palet ise gece makyajı gibi ağır makyajlar tema alındığı için daha koyu tonlardan oluşuyor.Paleti yapı ve renk olarak incelemeye başlayalım.





İçerisinde 18 adet far bulunan paletin tasarımı oldukça şık.Gece teması ele alındığı için palet koyu renk tasarlanmış.Koyu mor tonlarında tasarlanan paletin üzerinde ışıltıları anımsatan yıldızlar ve simler var.Bu da diğer palet gibi oldukça büyük boyda ve farlar da yine aynı şekilde büyük.Daha önce de belirttiğim gibi far paletlerini alma sebebim genellikle içinde bulunan orijinal renk yada renkler oluyor.Night 2 Night paletinde bu  tarz orijinal renkler oldukça fazla.Hatta orijinal yapıda farlar bile var.Renkler çoğunlukla ışıltılı.Sadece 3 mat renk var.2 pigment 2 tane de gloss yapıda far var.Gloss yapıda farı ilk kez denedim.Daha önce makyaj videolarında görmüştüm ama deneme şansım olmamıştı.Palette de böyle farların olduğunu bilmiyordum.Swatchlarken şaşırdım yapısına ama çok hoşuma gitti.Yapısı gerçekten gloss gibi parlak, renkten ziyade sadece sim ve ışıltı veriyor.Tek başına kullanıldığında ışıltılı parlak bir görünüm veriyor ama farklı bir far üzerine uygulandığında o renge de ekstradan bir ışıltı katıyor.Bence farklı bir renk üzerine kullanmak daha iyi.Pigmentlerin yapıları da çok yumuşak.Zaten sıkıştırılmış şekilde oluyorlar.Parmağa, fırçaya alırken ve uygularken dikkat etmek gerekiyor çünkü baya dökülme yapıyor.Işıltılı ve mat renklerinin de yapıları yumuşak ve tozutmuyorlar.Ama dağıtırken biraz zorlanabiliyorsunuz.Eşit ve güzel dağıtmak için vakit harcamak gerekiyor.Işıltılı renkleri parmakla uygulamak daha iyi ve bu şekilde daha güzel renk alınıyor.



Genel olarak renklerin pigmentasyonu çok yüksek.Sadece mat olanların pimentasyonu biraz orta.Bazlı yada bazsız pek fark etmiyor.Farlar iki türlü de güzel renk veriyor.Baz bir tık kalıcılığını artırıyor sadece.Paletteki renklerin bir kısmı çok orijinal ve çok beğendim.Diğer paletteki renklerle de uyumlu renklere sahip.Farların renkleri çoğunlukla ağır makyajlara uygun olsa da aralarında günlük kullanılabilecek tonlar da var.Paleti gerçekten çok beğendim.İki palet arasında favorim bu.

Revolution hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.


Renkler sırasıyla;




Namaste

Try

Sombre

Illusion- Pigment.


Quiet

Golden Hand

Witch

Touch




Blood- Paletteki gloss yapıda olan farlardan biri.*

Pink Foiled

Baby Light

Vanilla Ice




Jet Set- Bir diğer gloss yapıda olan da bu renk.

Night Night- Paletteki favori rengim.Arada Golden Hand ve Day 2 Day paletindeki Hard Boiled renkleriyle kombinliyorum.

Gentle

Stones


I Dare You

Beverly Glam- Pigment.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.



*



Yukarıdaki resimde, ışıltılı far üzerine gloss yapıdaki farların uygulanmış halleri var.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Çok güzel ürün ya pigmentleri çok iyi bu arada namaste yi görünce radio romance geldi aklıma namasteeeee 🤣🤣❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok başarılı bir palet gerçekten😊Onu izlemedim😁

      Sil
  2. Bu ürünü baya merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir ürün.Işıltılı renkler seviyorsan beğenebilirsin😊

      Sil