ORIFLAME SPARKLE IN PARIS LIP GLOSS İNCELEME YAZISI

 


Son dönemlerde lip glosslar moda olunca makyaj koleksiyonumuzdaki glosslar tekrar meydana çıktı.Benim sevdiğim türde ürünlerden biri.Aslında mat rujları da beğeniyorum ama lip glossların daha hoş durduğunu ve hafif-günlük makyajlara daha çok yakıştığını düşünüyorum.Lip glossları eskiden de severek kullandığımdan ara ara alıyordum.Özellikle Oriflame'dan bol bol lip gloss stoklamışım😄 Oriflame'in kozmetik ürünlerini ve parfümlerini sevdiğimden deney yapmayan markalara geçmeden önce sıkça alışveriş yapıyordum zaten.Uygun fiyatlı kozmetik ve parfüm alışverişlerim genelde Oriflame'dan oluyordu.Genellikle kullandığım çoğu parfümünü çok beğendim.Bana diğer markalara göre daha orijinal ve günlük kullanıma uygun geliyordu.Bugünkü yazımdaki ürün ise Oriflame'in parfümlerinden biriyle lip gloss birleşimiyle çıkardıkları bir ürün olacak.



Sparkle in Paris, Oriflame'in parfüm serilerinden biri.Parfümünü alıp kullanmıştım daha önce.Kokusu o kadar güzeldi ki kullanmayı en sevdiğim parfümlerimden biriydi.Meyveli bir kokuya sahipmiş gibi gelse de içinde çiçek kokuları da var ve çok güzel dengelenmiş meyve kokularıyla.Zaten parfüm çiçeksi meyveli koku olarak geçiyor.Bu seriden parfüm, nemlendirici, roll-on, kalem ve gloss ürettiler.Farklı olarak lip glossla bu kokuyu kombinleyerek bir ürün çıkardılar.Lip glossu da yine aynı isimle çıkarıldı ve ürünün kokusu parfümün kokusuyla aynı yapılmış.Böyle olunca kokuyu sevenler için lip glossunu da kullanmak çok zevkli oluyor.Koku o kadar baskın ki lip glosstan bile Sparkle in Paris parfümün kokusu yayılıyor.Ürünün dikkat çeken bir diğer şeyi ise aplikatörü.Fırça şeklinde değil de incecik damla şeklinde esnek bir süngerden oluşuyor.Uygulaması da kolay oluyor tabi.Ürünün yapısına bakacak olursak; orta yoğunlukta diyebilirim.Ne çok ince ne de kalın.Dudakta daha çok ince duruyor ve ağırlık yapmıyor.Yapış yapış bir his de bırakmıyor.Serinin ismi 'Paris'te Işıltı' olarak geçtiği için çıkarılan kozmetik ürünleri de bu baz alınarak üretilmiş.Bu lip gloss da yoğun ve büyük simler içeren ışıl ışıl bir ürün.Uyguladığınızda renginden çok parlak duruşu ve ışıltılı görünümü daha çok dikkat çekiyor.Çok hoş duruyor.Özellikle yaz makyajlarına çok yakışıyor.Kalıcılığı ise çoğu lip gloss gibi zayıf maalesef.Yemek yedikten sonra eser kalmıyor üründen.Bir de şu sıralar maske de taktığımızdan maskeye bulaşabiliyor.Ürünü genel olarak severek kullanıyorum.Özellikle kokusu, duruşu ve renginden dolayı kullanmayı tercih ediyorum.

Oriflame hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.



Ürünün bendeki rengi;

Frosty Purple; Lila seven biri olarak renk tercihim bundan yana oldu.Tam bir açık lila rengi diyebiliriz.Ama dudağa uygulandığında daha çok ışıltıları, yansımaları ve parlak duruşu belli oluyor.Bolca uygulandığında o lila rengi hafif alabiliyorsunuz.



Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Makyaj ürünlerine pek ilgim olmasa da okudum. Güzel bir ürün tanıtımı olmuş. :)

    YanıtlaSil
  2. sparkle lipp gloss lar insanı neşelendiriyooo :)

    YanıtlaSil