DIADERMINE HASSAS GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ İNCELEME YAZISI

 


Makyaj temizliğinde hassas olan ciltlerin ayrı ürün kullanması gerek.Ciltte hassaslık olabileceği gibi makyaj çıkarırken gözde de hassaslık olabilir.Hatta göz hassasiyeti daha sık karşılaşılan bir durum.Yüz temizliğini yaptığımız bazı ürünlerle göz makyajını temizlediğimizde tahriş yada yanma yapabiliyor.Bunun için özel ürünlerle makyajı temizlemek daha iyi olur.Bu yazımda size hassasiyeti olan gözler için tasarlanmış makyaj temizleyicilerden biri olan Diadermine Hassas Göz Makyaj Temizleyici'yi anlatacağım.



Göz makyajını nazikçe temizler..Makyajı herhangi bir yağlı tabaka bırakmadan etkin bir şekilde temizler.Ürün tamamen su gibi bir yapıda ve rengi mavi.Bu tarz göz makyaj temizleme ürünleri genellikle çift fazlı olur ama bu ürün çift fazlı değil.Çift fazlı ürünler, çoğu göz makyajını hatta suya dayanıklı olanları bile çıkarmada başarılılar.Bu ürün sadece su yapısıyla nasıl çıkarır merak ettim.Göz makyajını gerçekten çift fazlılar kadar iyi temizliyor.Günlük kullanılan makyajı zaten fazla kalıntı bırakmadan temizliyor.Suya dayanıklı makyajı da temizlemede oldukça iyi.Kalıntı kalmasına rağmen yapısına göre iyi temizliyor.Far, rimel, eyeliner tüm makyajı oldukça güzel çıkarıyor.Ben ürünü pamuğa döküp göz kapağımın üzerinde bekletiyorum biraz.O şekilde daha güzel çıkarıyor.Makyajı temizlerken göze zarar vermiyor, yormuyor ve tahriş etmiyor.Sonrasında ise yapış yapış his bırakmıyor.Aksine temiz bir his bırakıyor.Ben kaş rimellerimi de göz makyaj temizleyiciyle çıkarmayı seviyorum.Genelde bu tarz ürünler biraz yoğun oluyor ama bu ürünleri çıkarmada da oldukça başarılı.Bir dönem bende çoğu makyaj temizleyici alerji yapıyordu, özellikle göz makyajımı temizledikten sonra.Bu üründe öyle bir şey yaşamadım.Hassas gözler için iyi bir ürün bence.

Diadermine hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.





Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. hımm bunu şimdiden sevdim bile, belki markayı sevdiğimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Diadermine'i çok seviyorum ürünleri çok iyi geliyor cildime😍

      Sil