GOLDEN ROSE DIAMOND BREEZE SHIMMERING EYE PENCIL İNCELEME YAZISI

 


Bir ara göz kalemleri baya modaydı, hatta mavili yeşilli tonlarda çok canlı renklerde göz kalemleri kullanıyorduk😄Bu moda baya geride kalsa da göz kalemleri hala makyajımızda elimizin gittiği ürünlerden oluyor.Ama eskiye göre kalemlerin yapıları çok daha iyi ve renk çeşitleri de oldukça fazla.Eskisi gibi de çok canlı renklerden ziyade daha farklı yada daha doğal renklerde kalemler de üretiliyor.Bu yazımda size Golden Rose'un Diamond Breeze koleksiyonundan Shimmering Göz Kalemi'ni anlatacağım.



Diamond Breeze koleksiyonu tamamen ışıltılı ürünlerden oluşan bir seri.Zaten isminin anlamı da elmas esintisi olarak geçiyor.Özellikle göz makyajında bol ışıltı seven biri olarak seriyi beğendim.Kalem ise parıltılı göz kalemi olarak geçiyor.Tasarımı çok şık olmuş, hem renkler hem de inceliği baya şık duruyor.Kalemin yapısı yumuşak ama çok kremsi de değil.Sert de değil ve uygularken göz çevresine zarar vermiyor.Uygulaması kolay.Ama pigmentasyonu ortaya yakın olduğundan tam renk almak için birkaç kat uygulamak gerekiyor.Renk güzel olsa da tek katta maalesef rengini vermiyor.Tam rengini verseydi göz makyajına çok güzel bir hava katabilirdi.Yukarıda da bahsettiğim gibi ürün parıltılı göz kalemi olarak geçiyor ve içerisinde simler var.Bunlar ışıltılı ve yansımalı şekilde duruyor ve göz makyajına çok hoş bir hava katıyor.Ben ışıltılı göz kalemlerini bir tık daha fazla seviyorum makyaja daha farklı bir hava katıyor.Bu ürün de isminin hakkını verecek şekilde parıltıya sahip.Göz kapağının altında ve üstünde, iç kısma uygulandığında akma, bulaşma çok fazla olmuyor.Kalıcılığı iyi diyebiliriz.Eyeliner olarak uygulamayı denedim, tam renk vermediğinden ve belli olmadığından pek güzel durmadı.Göz kalemi olarak kullanmak daha iyi diye düşünüyorum.Pigmentasyonu tam olmasa da makyaja değişik bir hava kattığından benim severek kullandığım ürünlerden oldu.


Ürünün bendeki rengi;

03 Copper Sparkle- Tam bir bakır rengi.İçerisinde de bu renge yakın simler var ve yansımalı duruyorlar.Bu renge bayıldım!


Golden Rose hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar