PROCSIN BUBBLE MASK FOAM İNCELEME YAZISI

 


Procsin'in bir zamanlar meşhur Bubble Mask'ı vardı.Jel şeklinde ve cilde uyguladığınızda zamanla ciltte köpüğe dönüşüyordu.Bu Bubble Mask serisinde maske dışında bir de temizleme köpüğü var.Temizleme köpükleri, cilt temizliğinde sıkça tercih ettiğim ürün değil hatta daha önce deneyip denemediğimi de çok hatırlamıyorum ama gördüğümde dikkatimi çeken ürünlerdendi.Özellikle Japon kozmetik markaları bu köpüklerin belli şekillerde çıkanlarını çıkardılar mesela çiçek şeklinde çıkıyor.Bunlar oldukça merak uyandırıcıydı.Bu yazımda ise Procsin'in Bubble Mask Foam'unu anlatacağım.



Anında enerji veren köpük olarak geçiyor.Cildi tahriş etmeden derinlemesine temizlerken cildin doğal nemini korumaya yardımcı olur.Ciltte hücre yenilenmesini hızlandıran Allontoin ve doğal nemlendirici olan Saccharido Isomerato (Pentavitin) sayesinde cildi nemlendirir.Özellikle yağlı, akneli ve problemli ciltleri tahriş etmeden temizler.Sabun içermez, yağ oluşturmaz, cildi arındırır, bakteri oluşumunu engeller.Güneşin zararlı ışınlarına karşı UV-A ve UV-B filtreleri içerir.Ciltte oluşan pullanmayı engellemeye yardımcı olur.Bu tarz köpük şeklinde olan temizleyiciler oldukça pratik oluyor.Cildi yada ürünü ıslatmadan kullanabiliyorsunuz.Yapısı oldukça hafif.Temizlerken cildi yormuyor.Cildi, günlük temizleyici olarak kullanıldığında güzel temizliyor.Cilde uygulanıp masaj yapıldığında ciltte hafif bir his oluşuyor.Ben gözenekleri temizlediğini düşünmüştüm ama öyle bir etkisini göremedim.Ürün daha çok cilt yüzeyini temizliyor ama maalesef gözenekleri derinlemesine temizlemiyor.Ürün tek başına makyaj temizlemede başarılı değil.Makyajı çıkarmıyor ama bir önceki aşamada makyaj çıkarıldıktan sonra kalan kalıntıları temizliyor.Bu tarz ürünlerin cildi kuruttuğunu düşünüyordum ben ama bu üründe öyle bir problem yaşamadım.Duruladıktan sonra da, daha sonrasında da cildi kurutmadı.Hatta aksine ciltteki nemi korudu.Kullandığım dönemde sivilcelerim vardı ve sivilceli bölgeleri hızlı yatıştırdı.Beğendiğim ürünlerden oldu.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Procsin hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Yorum Gönder

1 Yorumlar