SLEEK MATTE ME LIP CREAM | LİKİT MAT RUJ İNCELEME YAZISI 🩰


Birkaç sene öncesine kadar bayağı bir likit mat ruj modası vardı.Hala kullanılıyor ama daha çok dudak parlatıcıları tercih ediliyor.Ben hala likit mat rujları da makyajlarımda kullanıyorum.İlk çıktıklarında, dudakta tamamen mat durdukları, tam renk verdikleri ve kalıcılıkları iyi olduğundan bayağı sevilmişti.Neredeyse bütün kozmetik firmaları değişik yapılarda kendi likit mat rujlarını çıkardı.Hepsi likit mat ruj olarak geçse de yapılarındaki fark belli oluyor.Bu yazımda size Sleek markasının likit mat ruju olan Matte Me Lip Cream'ini anlatacağım.



Ürün, ultra pürüzsüz mat dudak kremi olarak geçiyor.Lip cream yani dudak kremi ifadesi likit mat rujlarda genellikle kullanılan bir tabir.Bu üründe de lip cream adı tercih edilmiş.Yapısı ince bir ürün.Uygulandığında ince bir tabaka halinde duruyor ve dudakta ağırlık yapmıyor.Hızla kuruyup matlaşıyor.Aslında dudak kremi olarak geçtiğinden daha yoğun bir yapı ve az matlaşma bekliyordum a ama ürün hem yapı hem de bitiş olarak tam bir mat ruj.Kuruduktan sonra dudakta yapış yapış ve ağır his bırakmıyor, hatta yok gibi çok hafif bir yapıya sahip.Bitişi tamamen mat hatta masmat diyebilirim😄 Buna rağmen dudaktaki kuruluğu belli etmiyor.Dudakta duruşu gerçekten çok hoş.Pigmentasyonu da yüksek.Ürün uygulandığından tam rengini veriyor.Hatta tek kat uygulamada dudağın rengini kapatıyor.Aplikatöründen ve yapısından dolayı uygulaması da oldukça kolay bir ürün.Kalıcılığı iyi.Sadece yemek yedikten sonra tazelemek gerekiyor.Bunun dışında kolay çıkmıyor hatta maske kullanırken de ürün dağılmıyor.Ben ürünü tam uygulayarak da kullanıyorum, az uygulayıp dağıtarak da kullanıyorum.İki şekilde de duruşu çok güzel.Ürünün bendeki rengine de bakalım;


436 Birthday Suit- Resimde daha kahvemsi durmuş ama ürünün rengi orta tonlarda gül pembesi rengi.Çok hoş bir renk ve her makyajla kombinlenebiliyor.Günlük makyaja da ağır makyajlara da gidebilecek güzel bir renk.Ben severek kullanıyorum.




Sleek, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar