PASTEL PROFASHION CRUSH BLUSH İNCELEME YAZISI🍎

 


Makyajımda allık kullanmayı çok seviyorum.İlk makyaj yaptığım dönemlerde çok sık tercih etmediğim bir üründü ama zamanla, kapatıcı yada fondöten sonrası uygulandığında cilde ayrı bir canlılık ve boyut kattığını görünce makyajımdan eksik olmayan ürünlerden biri oldu.Özellikle son zamanlarda bolca ve yüzümün geniş kısmına allık uygulamayı çok seviyorum.Kimi zaman canlı renkler kullanırken kimi zaman da daha doğal tonlarda allık kullanıyorum.Bu yaptığım makyaja göre değişiyor.Bu yazımda sizlere çıktığından beri oldukça popüler olan Pastel'in Crush Blush allığını anlatacağım.



Sade ama şık bir tasarıma sahip bu Crush Blush allıklar ilk çıktığı dönemlerde oldukça popüler olmuştu.Hala daha sıkça kullanılan ürünler arasında görüyorum.Seride doğal tonlardan tutun daha canlı tonlara kadar birçok renk seçeneği var.Ayrıca ürünün gramajı da çok iyi.Uzun süre kullanım için yeterli.Ürün toz yapıda.Oldukça ince ve yumuşak bir yapısı var.Fırçaya aldığınızda bu ince yapı sayesinde kolaylıkla uygulanıp dağıtılabiliyor.Allıklar nemli cilde uygulandığında, uygulanan kısma yapışabiliyor.Bunda da o şekilde oldu ama ürünün yapısı o kadar güzel ki kolay bir şekilde eşit dağıtabildim.Bu yapışma olayını önlemek için ben fondöten yada kapatıcı uyguladıktan sonra allık uygulayacağım kısımları pudralayıp matlaştırıyorum.Allığı bu şekilde uyguladığınızda hem o bölgeye yapışmıyor hem de kolay ve eşit bir şekilde dağıtılabiliyor.Uygulama ve eşit dağıtılabilme açısından başarılı bir ürün yani.Pigmentasyonu ise yüksek.Bu yüzden fırçaya alırken ve uygularken dikkat etmek gerekiyor.Yoksa fazla allık görünümü oluşabiliyor.Ben fırçayı ürüne hafif değdirip biraz elimde fazlalığını aldıktan sonra uyguluyorum.Bu şekilde rengini hafifletmiş oluyorum.


Ürünün bendeki rengi;

304- Canlı kırmızı bir renge sahip.Koyu narçiçeği rengine de benziyor.Renk uzaktan tamamen mat görünse de içerisinde çok az ve çok minik ışıltılar var.Bunlar uygulama yapıldığında belli olmuyor.Yüzde gerçekten çok hoş duruyor.Hoş bir canlılık katıyor.Ben rengini çok beğendim.Bu allığı aldığım dönemlerde Japon kozmetik markası Visee'nin meşhur kırmızı bir allığı vardı onu çok beğeniyordum ama tabii almak mümkün değildi.O sıralarda da bu kadar canlı tonlarda allık da yoktu benim alışveriş yaptığım yerlerde.Pastel'in bu allığını görür görmez hemen aldım.Visee'nin allığıyla aralarında ton farkı olsa da bu allığın kırmızını da beğendim.Hatta daha çok beğendim diyebilirim.Tam istediğim canlı tona sahip kırmızı bir allıktı.Hala severek kullanıyorum.


Pastel, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. güzelmiş. blush renge de bayılırım :)

    YanıtlaSil
  2. Geçen ay Pastel'in krem allıklarından 42 numara olanı aldım ve çok sevdim, doğal duruyor, benim için en önemlisi de doğal durması:))) Pastel'in ürünleri genel olarak güzel bence, bu allığını bilmiyordum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastel'in krem allıkları da çok güzel duruyor, 42 numarasına baktım çok güzelmiş😍O zaman çok doğru bir ürün seçmişsin👍

      Sil