AGE OF YOUTH | HELLO, MY TWENTIES! KORE DİZİSİ KONUSU, OYUNCULAR VE DİZİDEN REPLİKLER👩‍🦰


Tür: Gençlik

Yıl: 2016

Bölüm Sayısı: 12


Oyuncular:

Han Ye Ri- Yoon Jin Myung

Han Seung Yeon- Jung Ye Eun

Park Eun Bin- Song Ji Won

Ryu Hwa Young- Kang Yi Na

Park Hye Soo- Yoo Eun Jae


Konusu ve Yorumlarım:

Aynı evde kalan, 20'li yaşlarında 5 kızın hikayesini anlatan bir gençlik dizisi.Yoon Jin Myung, geçimini sağlamak için zor şartlar altında part time çalışır.Jung Ye Eun, kendini aşk hayatına ve erkek arkadaşına göre şekillendirmektedir.Song Ji Won işini en iyi şekilde yapmak ve yükselmek için gece gündüz çalışan bir gazetecidir.Kang Yi Na ise maddi açıdan zorluk çekmemek adına birçok şey yapar.Yoo Eun Jae ise üniversiteyi yeni kazanmış ve ilk senesini de bu kızlarla beraber aynı evde geçirecek olan bir öğrencidir.Kızların hepsi tabir yerindeyse bu yaşadıkları hayatı robot gibi yaşamaktadırlar.20'li yaşlar hayatın en güzel zamanları olsa da okul, iş, aşk hayatındaki zorluklar ve maddi sıkıntılar onları istemedikleri  yerlere sürüklemiştir.Hepsi birbirinden farklı olan bu kızlar gençliklerinin verdiği enerji ve mutlulukları beraber yaşayarak ve zor zamanlarında birbirlerine destek olarak aslında çok yakın dost olmuşlardır.Birbirlerine alışmak ve anlamak başlarda onlar için zor olmuş olsa da bir nevi bu farklılıklar onların bir arada kalmasını sağlamıştır.Dizide 20'li yaşlardaki kızların Kore'de o dönemde yaşadıkları zorluklar konu alınmış aslında.Her bir karakterde ayrı sorunlar işlenmiş.İlk çıktığında çok sevilen ve önerilen bir diziydi.Benim çok sık izlediğim tür değildi ama Han Ye Ri oynuyor diye merak edip izledim ama sevemedim diziyi maalesef.Karakterler çoğu açıdan bana itici geldi.Bilemiyorum belki bu türde dizi sevenler için izlemesi keyifli olabilir ama ben beğenmedim.Hatta ikinci sezonu da var sanırım ama onu da izlemek içimden gelmedi.


Diziden Replikler:










Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. age of youth keyifle izlemiştim :) romantik komedi ve gençlik dizileri gözdelerim korede :)

    YanıtlaSil
  2. Tam kızıma göre bir dizi 😊

    YanıtlaSil