REVOLUTION FRIENDS LIP GLOSS İNCELEME YAZISI💜

 


Revolution markası dönem dönem popüler olan birçok şey ile iş birliği yaparak koleksiyon kozmetik ürünleri çıkarıyor.Ve bu ürünler inanılmaz güzel oluyorlar.İlk zamanlar ilgiyle takip ediyordum ama koleksiyon çıkarma hızları artınca yetişemedim:) Friends koleksiyonu da Revolution'ın çıkardığı meşhur koleksiyonlardan biri.Friends hayranları için koleksiyonda harika ürünler var.Hatta makyajın dışına çıkarak kağıt maske bile eklemişler koleksiyona.Bu koleksiyondan daha önce bir far paleti incelemesi yapmıştım, yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.Bugün de lip glossunu inceleyeceğiz.


-Glossları Friends dizisindeki kadın karakterleri tema alarak hazırlamışlar.Üzerlerinde diziyi anımsatacak belirli çizimler bulunuyor.Tasarımları gerçekten çok güzel olmuş.

-Aplikatöründeki süngeri kısa ve büyük.Bu şekilde olduğundan lip glossun sürümü daha kolay oluyor.

-Ben Rachel olanı denedim.Rachel, şeffaf olan lip gloss.Simsiz ve tamamen şeffaf.Diğerlerinin de hafif renkleri vardı.

-Dudakta duruşu inanılmaz güzel, cam gibi duruyor.

-Lip glossları simli-simsiz, renkli-renksiz her türlü seviyorum ama şeffaf ve simsiz olanları bir tık daha fazla sevdiğimden ürünün bu özelliğini beğendim:)

-Çok yoğun ve kalın yapılı.Ben ince yapılı lip glosslardan çok yoğun yapılıları sevdiğimden bu ürünü yapı olarak da beğendim.Biraz E.l.f.'in Lip Laquer'ine benzettim yapı olarak.

-Sürüldüğünde bayağı bir tabaka gibi oluyor.Bu da ürünün dayanıklılığını ve kalıcılığını bir tık daha arttırıyor.

-Kokusu hindistan cevizi gibi.Ben çok sevmiyorum ama sevenleri çok olduğundan ürünün bu özelliğini de beğenebilirsiniz.

-Beğendiğim ürünlerden oldu.


Ürünün duruşu.



Revolution, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Minnak görüntüsü çok hoş. 😊

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş, sade, doğal makyaj ürünlerini çok seviyorum😊 Ambalajın tatlılığı der susarım😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya çok şirin ve sade makyajlar için kullanışlı bir ürün:)

      Sil