English Home'a Gelen Güzellikler



Bugünün konusu güzel mi güzel şirin mi şirin bir konu :)

Geçen günlerde instagramda biri English Home'a çok güzel telefon kılıfları,usb,power banklerin geldiğini paylaşmış.O kadar güzel duruyordu ki.Benim acayip bir Cath Kidston deseni hayranlığım var.Cath Kidston'ı buralarda bulma şansım olmayınca ben de benzer desenlere bakıyorum.Yani pastel tonların üzerine çiçek desenini çok seviyorum.

English Home'u da çok seviyorum.Çok çok güzel desenli ve kaliteli ürünleri var.Bu elektronik olayına girdiklerini de duyunca ertesi gün English Home'a attık kendimizi.Aylardır telefonuma beğenip de doğru düzgün bir kılıf alamamıştım ama oraya gittiğimde hemen o kılıfı beğendim ve aldım.Bir de taşınabilir şarj cihazına çok ihtiyaç oluyor diye ondan aldım.Kılıfın fiyatı 12,99 TL, şarj cihazının fiyatı ise 16,99 TL.Şuan indirimde bence kaçırmayın ;)









Bunlar benim :) Daha doğrusu kap benim.Mint yeşili üzerine pembe gül desenleri tercih ettim.Şarj cihazı kardeşimin.


Buradaki kap kardeşimin.O da beyaz üzerine pembe gül desenini tercih etti.Buradaki şarj aleti de benim.




Belli telefonlara belli desenler vardı.Sanırım ilerde çeşit çoğalabilir.


Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. Peower bank kaç miliamper acaba kullanimi nasıl özelliklerini flan paylaşır misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özelliklerini bilemeyeceğim alalı baya oldu ama çok uzun süre şarj etmiyor.

      Sil
  2. Az dolduruyor şarjı.Power: 5V/1A 2000mAh

    YanıtlaSil
  3. Maske yazından geldim. Çok tatlı görünüyorlar. Çoktan eskidiler belki ama güle güle kullan diyim ben yine de :)

    YanıtlaSil