Note BB Concealer



Kozmetik ürünleri tanıtımına kısa bir ara verdikten sonra dün Note BB Lip Corrector ile başladım bugün de Note ile devam ediyorum.

Note'un bugün tanıtacağım ürünü BB Concealer.Daha önce Full Coverage Concealer'ını denemiştim beğenince bu yeni BB Concealerı da denemek istedim.


Ürünün paketinden başlayalım.Gerçekten inanılmaz güzel ve şık bir kabı var.High end marka gibi duruyor.




Ucunda böyle bir demir mi tam bilmiyorum maddesini aplikatör var.Ürünü bu şekilde sürüyorsunuz göz altlarınıza.İsterseniz elinizle alıp da sürebilirsiniz ama aplikatör soğuk olduğu için ben ilk önce biraz o aplikatörle yaymayı çok seviyorum.Göz altlarımı rahatlatıyor.



Özelliklerine bakalım;

Her ürün gibi bunda da bir sürü faydalı içerik var :)

-İçeriğindeki buğday özü ve yoğun E vitamini göz çevresini koruma altına almaya yardımcı olur.

-Üzüm ve turunç kabuğu özleri göz çevresindeki cilt lekelerinin görünümünü azaltmaya yardımcı olur.

-E vitamini minerallerbakımından zenginliği ile cildi serbest radikallere karşı korur.

-Ayçiçek yağı ile cilt tonunu düzenleyerek cildin doğal bir ışıltı kazanmasına yardımcı olur.

-Göz çevresini pürüzsüzleştirerek genç görünüm sağlar.

-SPF 15 koruma faktörü bulunur.



Ben açıkçası göz altı kapatıcılarımı elimde olsa bembeyaz almak isterim.O yüzden bunda da en açık rengi yani 01'i seçtim.Çok açık gerçekten ama ben seviyorum dediğim gibi.

Yapısı çok yoğun değil ama kapatıcılığı oldukça iyi.Çok yoğun değil derken ağır kremsi bir yapısı yok.Ufacık bir ürünle bile göz altınızı rahatça kapatabilirsiniz.

Kapatıcılığının dışında aydınlatıcı özelliği de var.

Kalıcı.Göz altı çizgilerime dolma yapmadı.

Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. Merhaba~
    Ben bunu aldım ama çok sevemedim ya. Ilk surdugumde güzel ama daha sonra göz altlarımda ve diger surdugum yerlerde putur putur, cakey bi görüntü bırakıyor ne yapmam lazım acaba ? Bunu pure beauty cc krem de de yaşıyorum. Cildim kuru bu arada. Atmak istemiyorum ne yapmalıyım bana bi careee ~ㅠㅠ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve ayrıca çizgilere de dolma yapıyor bende

      Sil
    2. Transparan pudra ile sabitleyebilirsiniz göz altlarınızı 😉

      Sil
  2. Blogunuzu severek takip ediyorum, ben de bloguma bekliyorum :)
    hasibecengiz.blogspot.com.tr
    Ayrıca blogumda bir çekiliş var, herkes davetli!

    YanıtlaSil