Ali Express Göz Altı Makyaj Süngeri



Beauty Blender'ın çıkardığı mini süngerleri çok merak ediyordum ama açıkçası o minik süngere o kadar ücret ödemek istemiyordum.Ali Express'ten bir bakayım benzer bulabilir miyim diye ve buldum.Çin'den aldığım ilk süngerlerim taş gibi çıkmıştı ama daha sonra araştıra araştıra iyi süngerler almaya başladım.Bu süngerin yapısı da oldukça yumuşak çıktı.Beauty Blender'ın büyük versiyonunu denedim onunla karşılaştırırsam Beauty Blender daha yumuşak tabi ama aralarında az fark var.Bir de dış yapıları da fark ediyor.Mesela Beauty Blender sünger hissi verirken bunda hafif ama çok hafif naylonumsu bir his olabiliyor.Belki de ilk kullanımda böyle oluyordur.


Renk seçenekleri var.Ben Beauty Blender'a benziyor diye neon yeşilini seçtim.



Kuru haliyle uyguladığımda ürünü çok fazla hatta hiç denecek kadar az emmeden eşit bir şekilde yayıyor.


Boyutu oldukça küçük.Sitede boyları yazıyor.Linki aşağı bırakacağım.



Islak hali daha yumuşak fakat kuru haliyle yaydığım ürünle karşılaştırdığımda daha az ürün yayıyor.Yani ürünü biraz emiyor.


Islakken de bu kadar oluyor.

Ben şimdilik sevdim.Alışırsam tekrar alabilirim.





Yorum Gönder

0 Yorumlar