Kore Kozmetik Ürünleri: The Saem Cover Perfection Tip Concealer





Bir concealer gurmesi olarak bugün sizlere kendisiyle yeni tanıştığım ve çok çok sevdiğim The Saem markasına ait kapatıcıdan bahsedeceğim.The Saem diğer markalara göre çok yeni bir marka ve markanın ilk reklam yüzü G-Dragon'du.Şimdi ise Shinee.Bu ürünü aldığım alışveriş yazımı okumak için sizi buraya alayım :)


Bendeki numarası 01 Clear Beige olan bu ürünün bu tonu bana oldukça uydu.Daha önceki yazılarımda da belirttiğim gibi ben Açık renk kapatıcı kullanmayı çok seviyorum.İsterse cildimden 3 ton açık olsun.Bu ürün de kabında ne kadar tam ten rengim gibi dursa da sürünce özellikle göz altlarıma aydınlık bir görünüm sağladı ki bayıldım bu özelliğine.


Aydınlık sağlamasının dışında kapatıcılığı mükemmel ötesi,harika.İşte aradığım bu.Kesinlikle bu kapatıcıyla çok iyi anlaşacağız :)

Ben kapatıcıdan göz altlarıma 4-5 minik nokta koyup hem göz altlarıma hem de göz kapaklarıma dağıtıyorum.Yetiyor artıyor bile.Yapısı oldukça yoğun yani.



Biraz da dağıttıktan sonra kuru pudramsı bir yapıya dönüşüyor.Eğer göz altlarınız kuruysa nemlendirici yardımıyla kullanabilirsiniz bu ürünü.


Oldukça kalıcı bir ürün ama benim göz altımda biraz birikme yaptı.Bunun için de tavsiyem bir transparan pudrayla göz altlarınızdaki kapatıcıyı sabitlemeniz.

İçerisinde 28 faktör güneş koruması var.


Gördüğünüz gibi kapatıcılığı oldukça yüksek.Ben bu ürünün Collection markasınınLasting Perfection Concealer'ına muadil olduğunu düşünüyorum.

Dediğim gibi bu kapatıcıyı çok sevdim.Bir de uzun süre dayanırsa yani bereketli bir ürün olursa çok daha süper olur.Bakalım ne kadar sürede bitecek.

Şuradan satın alabilirsiniz.Hatta şuan indirim var 5,93 dolara geliyor ;) Yeni üye olanların hesabına da 3 dolar ekleniyor.




Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Somon mu rengi yoksa sarı alt tonlu mu ve memnun kaldınız mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarı alt tonluydu, çok beğendiğim bir üründü fakat miktarı biraz az

      Sil