White Glo Coffee and Tea Kahve ve Çay Tüketenler İçin Diş Macunu



Merhabalar ~

Yoğun bir günün ardından sonunda blogumla başbaşayım :)

Bugün sizlerle kullandığım ve çok memnun kaldığım bir diş macunundan bahsetmek istiyorum.

Benim gibi çokça kahve ve çay tüketiyorsanız bu ürünü çok seveceksiniz.Ürünün zaten kahve ve çay tüketenlere özel.Tam adı White Glo Coffee and Tea Drinkers Formula Whitening Toothpaste.Yani kahve ve çay içenlere özel beyazlatıcı etkili diş macunu.Hatta bu ürün bir paketin içinde diş fırçası ve dişi daha detaylı temizlemesi için başka bir ürün de var.Diş fırçasını kardeşime verdim diğer ürünü de diş etlerim hassas olduğu için kullanamadım.


 Bu ürünün ilk seyahat boyunu denedim ve çok çok çok beğendim.Son zamanlarda dişlerimin gerçekten beyazlamaya ihtiyacı olduğunu düşündüm.Normalde Colgate Optic White yeterli oluyordu fakat çok fazla çay tüketmeye başladım ve faydasını tam anlamıyla göremedim.

Daha önce bu ürünü kullanıp beğendiğimi hatırladım ve tam boyunu almak istedim.Gerçekten ilk fırçalamada bile lekelerin yavaş yavaş gittiğini fark edebiliyorsunuz.Günde 2 kez düzenli kullanımda ise daha güzel sonuçlar alabilirsiniz :)



Buradan ürünü satın alabilirsiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar