Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner ve Eyeliner Sürme Tekniği



Bugün ürün inceleyelim :)

Eyeliner çekmek alışana kadar biraz tamam epey zorlar bizi.Ama alışınca da vazgeçilmezimiz oluyor.Ben eyelinerın gözü daha canlı yani uyanık gösterdiğine inanıyorum.Mesela hasta,yorgun,uykusuz olduğunuzda eyeliner bu görüntünüzü örtebilir.

Neyse gelelim bugün inceleyeceğimiz eyelinera.

Maybelline'in Master Precise Liquid Eyelinerları tanıştığım ilk kalem eyelinerlardan.


Yapılarına bakalım.

Fırçaları keçe ve diğer eyelinerlara göre değişik uca sahipler.Çok beğeniyorum bu eyelinerı fırçası yüzünden.Ucu biraz daha uzun ve ince.Bu özellikle ince eyeliner çekmek için harika oluyor.Bu göz pınarlarımıza yakın yerleri doldurmak zor oluyor.Özellikle o kısımlar için çok güzel bir şekli var fırçasının.Aynı zamanda kirpik diplerini de çok rahatlıkla bu fırça yardımıyla doldurabilirsiniz.

Size bir ipucu vereyim.Keçe uçlu eyelinerları düz koyduğunuzda bir süre sonra ürün alta gittiği için sürmeye çalıştığınızda ürün gelmiyor fırçaya.Bu yüzden muhafaza ederken ters koyun eyelinerları.Yani kapağı altta olacak şekilde.



Ben de iki rengi var.Biri Black/Noir diğeri Forest Brown.Yani siyah ve kahverengi.

İnce çekildiklerinde siyah çok koyu siyah değil.Yani bir likit eyeliner kadar siyahlığı belli olmuyor.Kahverengi ise çok doğal duruyor.Özellikle bahar ve yaz makyajında kullanılabilir diye düşünüyorum.Kalın sürüldüklerinde ise siyah daha belirgin duruyor.

Ben şu sıralar bir eyeliner kuyruğu çekme tekniği buldum.Çok seviyorum,sürekli de o eyeliner tarzını kullanıyorum.İlk önce kalemin ucunu gözün dış kısmında,kuyruğun ne kadar uzun olmasını istiyorsanız o kadar uzak olacak şekilde (ben kısa seviyorum),eyelinerın ucu yukarıda olacak şekilde tutup içe doğru çekiyorum.Sonra kirpik diplerimdeki boş yerleri doldurup bu işlemi tamamlıyorum.İşte bu teknik Master Precise'yle çok güzel uygulanıyor.

Eğer yağlı göz kapaklarınız varsa akma yapabilir.Temizlenmesi de waterproof (su geçirmez) olmadığı için oldukça kolay.

Bu ürünü Gratis mağazalarından ve Trendyol'dan satın alabilirsiniz.

Ürün hakkında sorularınız olursa yorum bırakmayı unutmayın ;)


Yorum Gönder

0 Yorumlar