Giordani Gold Supreme Pressed Powder



Merhaba :)

Bugün uzun zamandır kullandığım ve memnun kaldığım bir üründen bahsedeceğim size.
Özellikle yaz aylarında cildimizin yağlanmasından dolayı sık sık pudraya ihtiyaç duyuyoruz.Transparan pudra dışında renk içeren pudralarla da sabitleyebiliriz makyajımızı ve yağlı görünümü örtebiliriz.

Bugün benim bahsedeceğim pudra Giordani Gold markasının Supreme Pressed Powder ürünü.Bendeki rengi Natural.



Pudranın yapısı yumuşacık.Ağırlık hissi bırakmıyor ciltte ama bir pudraya göre de kapatıcılığı iyi.Tamamen kapatıcı diyemeyeceğim.Ben 2. katta iyi bir şekilde kapattığını gördüm.

Pudra hafif yapıda olduğu için pudra fondöten bir ürün olsa da makyaj üzerine sabitlemek için kullanılabilir.

Rengi benim ten rengimle uyumlu.Ben açık tenliyim.Ben de ne açık ne koyu duruyor.Aslında ben pudralarda un kurabiyesi gibi gidip en açık rengi tercih ederim ama bunun rengini beğendim.Yaz makyajlarında Güneş kreminin üzerine rahatlıkla uygulanabilir.Hem hafif ,hem yağlı görünümü örtüyor hem de kapatıcılığı var.

Bir de ürün çok hafif ve ince.Çantada taşımak için ideal yani :)

Ben eğer makyaj üzerine uygulayacaksam fırça kullanıyorum ama sadece ürünü kullanacaksam kendi süngerini kullanıyorum.

Bu ürünü Oriflame temsilcilerinden satın alabilirsiniz :)










Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Merhaba yeni kesfettim blogunuzu takibe aldim hemen bende beklerim sevgiler 😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil