Temmuz Bitenler 2016 / Blog'un Yeni Tasarımı/ Blog'a Neden Bu Kadar Ara Verdim?



Blogumu,yazı yazmayı o kadar özlemişim ki.Şuan mutluluktan ağlayabilirim.Çok şükür bloguma kavuştum ve rahatça yazabiliyorum.Neden bu kadar ara verdiğimin nedenini de şuradaki yazımda paylaşmıştım.Ben biraz özet geçeyim yine de bu konu ile ilgili.Netimizin hızı değişti ve eski modemimiz yüzünden net sürekli kesikti.40 kere müşteri hizmetleriyle görüşmeme rağmen ancak eleman gönderdiklerinde sağolsun onlar anlayıp söylediler durumu.Ben kotadan zannediyordum bu yüzden ay başında netim düzelir zannettim fakat olmayınca firmadan ekip incelemeye geldi neti.Modem uyum sağlamıyor deyince modem değişikliği yaptık.Şimdi doyasıya giriyorum :D Yalnız video izlemeye izlemeye beynim dinlenmiş herhalde dün bir vlog izleyeyim dedim ve video tuttu resmen :D Mide bulantısından zor kurtuldum.Bu arada blogumun yeni hali nasıl? :) Tam benlik değil mi? Sevgili Bultulu Blog'a bu güzel tasarım için çoook teşekkür ederim :) 


Gelelim temmuz ayında neler bitirdiğime.



Saç ürünlerinden başlayalım;

Head & Shoulders Mentol Ferahlığı Şampuan- 2'si 1 arada yani şampuan ve saç kremi birlikte olan bir ürün bu.Birazdan bahsedeceğim bir bakım şampuanını kullanıyordum aslında ama bakım şampuanlarının saçı çok iyi temizlemediğini düşündüğümden bakım şampuanı öncesi böyle bir şampuan kullanıyorum ben.Head and Shoulders'ın şampuanlarının saçı çok iyi temizlediğini düşünüyorum.Bu şampuanın özelliği ise kepek karşıtı olması.Bu konuda da çok başarılı.Bir de mentollü olduğu için tam yaz ayları için uygun bir şampuan.Özellikle yağlı saçlar için bu tip mentollü şampuanlar çok iyi.

Schwarzkopf Gliss Ultimate Oil Elixir Şampuan- Gliss'in bu serisinin yağını kullanıyordum.A101'de 2'li indirim görünce bu şampuanda denemek istedim.Saçınızı temizlemesini ve iyi köpürmesini istiyorsanız bu tip bakım şampuanlarından elinize bir avuç dolusu dökmeniz lazım.Ben sadece bakım için kullanıyorum.Saçlarımın yumuşadığını hissettim.Yoğun besleyici onarım ve saç kırılmalarına karşı koruma vaad ediyor.Beslediği kesin.Ama ben saçlarımda ısı vb kullanmadığım için kırık olayına çok dikkat etmedim.

Schwarzkopf got2b rockin'it Kuru Şampuan- İlk kullandığım zamanlarda yanlış kullandığımdan dolayı saç diplerimde beyazlık bırakıyordu.İyice çalkalayıp 20 cm uzaktan sıkınca beyazlık bırakmadı.Kokusu güzel ama yoğun.Yağlı saç derileri için,mesela saçınızı yıkıyorsunuz ve ertesi gün yağlanmaya başlıyor,saçınızı sık da yıkamak istemiyorsunuz.Bu durumlarda kuru şampuan çok iyi oluyor.

Schwarzkopf Gliss Kur Hair Repair Günlük Saç Bakımı Yağ İksiri- Çok yıpranmış ve kuru saçlar için yumuşaklık ve parlaklık vaad ediyor.Kuru saçlar için çok güzel bir ürün.Ben saç kremlerinden ziyade saç bakım yağlarının kuru saçlar için daha çok işe yaradığını düşünüyorum.Bu ürünü kullandığımda saçlarınızın daha nemli ve yumuşak olduğunu farkediyorsunuz.Kokusu çok güzel ve yapısı yoğun olduğu için bereketli.Ürünü aldığınızda hemen biter diyorsunuz ama dediğim gibi yapısı yoğun ve baya gidiyor.Zaten her kullanımda 2 kere sıkıyorsunuz.


Victoria's Secret Sheer Love Flirt Fragrance Mist- Kardeşim koku konusunda çok başarılıdır :D Ben o kadar uğraşırım parfüm almak için gider saçma sapan bir koku seçerim ama kendini hemen bulur ve bulduğu her koku da çok güzel olur :) Bunu da kardeşim almış.Zaten daha çok o kullandı ama bir ara ben de kullanmıştım.Bitince de bitenler de biraz bahsedeyim dedim.Çanta boyu bir ürün.Şişesi çok güzel :) İçerisindeki kokular; papatya,aloe yaprağı.2'si birleşince çok güzel bir koku oluşmuş.Günlük kullanım için uygun gece de kullanılabilir.


Benri Makyaj Temizleme Mendili Kuru ve Hassas Ciltler İçin- İçerisinde paraben ve alkol yok.Aloe vera,jojaba yağı ve A,E,F vitaminleri içeriyor.Hafif yağlı,nemli bir yapısı var ama yağ bırakmıyor.Losyonluymuş zaten.Bu yüzden cildi kurutmuyor.İçerisinde 25 tane ürün var.Gratislerden 5 liraya satın alabilirsiniz.

Rosense Gül Özlü Yüz Temizleme Jel i Normal ve Karma Ciltler İçin- SLES,paraben ve sabun içermiyor.İçerisindeki salisilik asit sayesinde yüzdeki ölü hücrelerin uzaklaşmasına yardımcı oluyormuş.Ben makyajımı direkt bununla birkaç kez temizlemiştim ama içim rahat etmemişti.Makyajınızı daha önceden herhangi bir temizleyici ile temizlemeden bununla temizleyince makyaj kalıntıları kalıyor.Ben de bundan öce makyaj temizleme suyuyla güzelce cildimi temizleyip kalan kiri de bu jel ile temizliyordum.Kuru bırakmıyor cildi.Kokusu hiç gül gibi değil.Kremsi bir kokusu var.


Lagrita Makyaj Temizleme Pedi- Her zaman bitirdiğim pamuklarda.A101'lerde bulabilirsiniz.İçerisinde 70 tane var.Yapısı sert değil,yırtılma,dökülme yapmıyor.



Enora Kozmetik Dairy Fun Shower Gel Coconut Seyahat Boyu- Buram buram hindistan cevizi kokan bir duj jeli.Bana seneler önce Lila Kutu'tan çıkmıştı.Sanırım organik bir ürün çünkü hiç kimyasal kokusu yok.Yazlık bir duş jeli olduğunu düşünüyorum.

Oriflame Love Nature Clay Mask- Yağlı ciltleri temizleyici,çay ağacı özlü kil maskesi.Çay ağacı özlü ürünler benim sivilce tedavime yardımcı olan ürünler.Kil maskeleri de sivilceli dönemlerde sıkça başvurulan ürünler arasında.Oriflame'in bu ürünü hem çay ağacı özü içeriyor hem de kil maskesi.Aslında bu ürünün cildi kurutması gerekiyor ama bu maskeyi temizledikten sonra cildim sanki su içmiş gibi nemliydi ve aynı zamanda tertemiz oluyordu.


Colgate Optik Beyaz Kalıcı Beyazlık- Düzenli kullanımda haftada 1 ton beyazlık vaad ediyor.Düzenli kullanım günde 3 kez 2'şer dakikalık fırçalamayla.Açıkçası ben dişlerime böyle birşey yaparsam hiçbir şey yiyemem çünkü benim dişlerim çok hassas.Eğer sizin böyle bir sıkıntınız yoksa bu uygulamayla bu sonuca ulaşabilirsiniz.Güzel bir ürün.Ben düzenli kullanmadığım halde dişlerim daha temiz ve beyaz görünüyordu.



Mendiva Islak Mendil Mor ve Pembe- Her rengin kokusu farklı bu ıslak mendillerde.Mor biraz daha parfümlü meyveli kokuyor,pembe ise daha ferah bir parfüm kokusuna sahip.Paraben ve alkol içermiyorlar.Ağzı ufacık bile açık kalsa hemen kuruyor.İçerisinde 15 tane mendil var.

Sleepy Rose Garden Islak Mendil- Resmen mis gibi gül kokuyor.Böyle bahar aylarından yaza doğru güller kocaman olur da mis gibi kokar ya öyle kokuyor.Ürünün tek sevmediğim yanı çok ıslak olması.İçerisinde 15 tane mendil var.

2x Watsons Invigorating Wet Tissues Ocean Scented- Watsons'ın okyanus kokulu ıslak mendilini çok seviyorum.Kokusunu zaten seviyorum yapısı da yumuşacık.İçerisinde alkol yok.Tek kötü yanı içerisinde sadece 10 tane mendil var.

Tony Moly My Sunny Water Proof Sun Block Sample- 50 faktör Güneş koruma faktörü olan bir güneş kremi.Cildin rengini açan Güneş kremlerinden kendisi.Bir de yağlı olup olmadığını tam hatırlamıyorum.Ama mat bitişli olsaydı aklımda kalırdı.Bu tester bana Ebay alışverişimden hediye gelmişti.Şuradan o alışveriş yazımı okuyabilirsiniz.


Yorum Gönder

2 Yorumlar