The Balm Meet Matt(e) Trimony Matte Eyeshadow Palette



Sonbahar için en ideal far paleti olan The Balm Meet Matt(e) Trimony yazımla karşınızdayım :)




Bu paletten önce The Balm'ın bundan bir önce çıkarmış olduğu Meet Matt(e) Nude paletini denemeyi çok istiyordum ama bunun çıktığını görünce ve renklerin diğerine göre benim için daha kullanılabilir olduğunu görünce bunu almaya karar verdim.Fakat fiyatı gerçekten çok yüksek.İlk çıktığı zaman indirimsiz baktığımda 98 lira gibi bir fiyatı vardı ve ben bu parayı bu palete bile vermem dedim :D Bekledim.Bayramda süper bir indirim oldu Gratis'te.%40 + Gratis Karta %10 ve biraz da puanım birikince 51 lira civarına alabildim bu paleti.O alışverişimin yazısı da şurada.


Paletteki renklere bakıldığında sonbaharı çağrıştırıyor zaten.Ben de far renklerinde bu tonları çok seviyorum.Bir de yapıları mat olunca favori paletlerimden biri oldu :)

Bakalım bu palette neler varmış, yapısı nasılmış;

Yapısı yumuşacık,krem gibi.Çok kolay dağılıyor.Hafif tozutma yapmasına rağmen göz atlarıma dökülme yapmıyor.Aşırı pigmentli.Bazla ve bazsız rengini tam veriyor.Kalıcı.Göz kapaklarında birikme yapmıyor.Renkler tamamen mat.En ufak bir ışıltı bile yok.

Renkler oldukça büyük.Sanırım bir renk 2,4 gram falan.



Renkleri inceleyelim sırasıyla;

Matt Lin; Ten rengi ve tam bir baz rengi.

Matt Thomas; Açık şeker pembesi rengi.

Matt Rossi; Küllü kahverengi.

Matt Lopez; Sıcak,kiremit tonu içeren kahverengi.Tarçın rengi de diyebiliriz.

Matt Kumar; Bordo.

Matt Moskowitz; Patlıcan moru.

Matt Evans; Sütlü kahverengi.Bu renk geçiş rengi olabilir.Bir de palet yere düşmüştü bir ara ve bu rengin bir kısmı kırıldı.

Matt Reed; Koyu mürdüm-kahverengi.

Matt Ahmed; Simsiyah bir renk ve eyeliner olarak sürülünce müthiş oluyor.

Bazı renklerin içerisinde karmin bulunuyor.








Renkleri swatchları sırasıyla yukarıda.





Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. çok güzel bir palet :) sonuçta the balm :)

    YanıtlaSil
  2. Bu palette gözüm var ama bir öğrenci için oldukça pahalı bir palet :/ Belki bende güzel bir indirimle alabilirim. Ama orjinal fiyatıyla, cık alamam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sık sık indirim oluyor zaten yakalayınca kaçırma bence de :)

      Sil
  3. Palet cidden tam istediğim renklere sahip. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil