XP Nudes 2 Eyeshadow Collection Palette


Geçen ay son zamanlar popüler olan XP markasının ürünleriyle tanıştım,merak ettiğim ürünleri aldım.Alışverişimin yazısı şurada.

Özellikle XP'nin paletleri çok beğenildi.Hem görüntü itibariyle Urban Decay'in Nakedlerini anımsatması hem de uygun fiyatına rağmen oldukça kaliteli olması bu ürünü popüler yaptı diye düşünüyorum.

Bu Nudes paletlerin 3 seçeneği var.Ben 1 ve 3'teki renkleri kendim için çok kullanışlı bulmadım.2'deki renkleri daha rahat kullanabilirim diye düşünerek Nudes 2 paletini almayı tercih ettim.


Öncelikle bu marka hayvanlar üzerinde test yapmıyor.Bunun için çok sevindim ve tebrik ediyorum kendilerini.

Arkasında içeriğindeki maddeleri belirtmişler.

Ambalajı çok hafif ve şık.İçerisinden çift taraflı süngerli bir aplikatör çıkıyor.





Gelelim farların renk ve yapılarına.

Yapıları yumuşak.Sürümü ve dağıtımı çok kolay.Oldukça pigmentliler.Dökülme yapıyor.

İçerisinde 12 renk var.3 tanesi mat.Diğerleri metalik ve ışıltılı.





Renkleri sırasıyla inceleyim;

1.renk; Mat,sarı alttonlu bir ten rengi.
2.renk; Metalik,ışıltılı sarı-hardal tonlarında bir renk.

3.renk; Mat ten rengi.
4.renk; Metalik,simli,ışıltılı hafif şeftali rengi barındıran bakır rengi.
5.renk; Mat,açık,küllü kahverengi tonlarında bir renk.

6.renk; Metalik kahverengi.
7.renk; Metalik koyu bej rengi.
8.renk; Metalik,yeşil-gri tonlarında bir renk.
9.renk; Açık gri tonlarında eflatun yansımaları olan metalik bir renk.


10.renk; Metalik,altın ışıltıları olan bordo-bakır bir renk.

11.renk; Işıltılı koyu mürdüm rengi.

12.renk; Mat,siyah.


Ben bu paleti şuradan 11 liraya almıştım.Şuan 10,75'e düşmüş.Fiyat gerçekten çok çok iyi.Yani far başına 1 lira gibi birşey oluyor ve farların tane 1 gram.Yani bu fiyata gayet iyi :)

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Evet fiyatına göre çok güzel bir palet :)

      Sil
  2. Pigmentasyonları iyiymiş :) Paylaşım için teşekkürler:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. fiyat inanılmaz, renk skalasıda çok iyi , güzel günlerde kullanın ...

    YanıtlaSil
  4. Bende bu farı 13 TL ye aldım birde mat rujlarından 3 tane aldım Xp markasının metalik rujunu ve beyaz kutulu far paletini denemek istiyorum kontür kitide çok güzel birde la fera markasının kylie rujları çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun fiyatlı oldukları için hepsi denenebilir :D Metalik rujlar ve kızıl tonlardaki farlar son zamanların en popüler ürünlerinden :)

      Sil