Ali Express Karıştırma Fırçası (Küçük Gözler İçin)



Elimde birçok karıştırma fırçası var fakat gözlerim küçük olduğu için o fırçalar büyük geliyor ve karıştırayım derken far kaşlarıma kadar çıkıyor.Ben de Ali Express'te küçük karıştırma fırçalarına bakayım dedim ve bu fırçayı buldum.Bugün de sizlerle bu fırça hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım.




Fırçanın kılları yumuşacık ve incecik.Sentetik kıllara sahip,sapı da bambu.

Fırça da küçük olduğu için düşük göz kapakları,dar göz kapakları ve küçük gözler için mükemmel bir dağıtma ve karıştırma fırçası.Yani bu fırçayla dar alanlara daha rahat far uygulayabilir ve farınızı karıştırabilirsiniz.

Gölgelendirme ve kontür için de kullanılabilir.Farı çok güzel ve eşit dağıtıyor.


(Yukarıdaki resimde elim Louie Anderson'ın fıstık ezmesi yedikten sonra şişen eli gibi çıkmış :D)

Şuradan satın alabilirsiniz.




Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. İyi günlerde kullanın. Karıştırma fırçalarını çok seviyorum. Yakın zamanda bir tane almam gerekiyor. Tavsiye için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^^ Ali Express fırçalarını tavsiye ederim :)

      Sil
  2. kaça aldınız merak ettim bide hangi satıcı bende bakim hemen
    güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil