Sokak Hayvanları İçin Bir Kap Su


Havalar sıcak.Biz insanlar bir şekilde serinliyoruz.Denize girerek,klima açarak,litrelerce su tüketerek.Fakat sokak hayvanlarının böyle bir şansı yok.Çok denk gelmişsinizdir arabaların altında uyuyan kedilere,gölgelik yerlerde dinlenen köpeklere,su arayan kuşlara.İşte burada bizim devreye girmemiz gerekiyor.Hepsini alıp serinletmemiz mümkün değil fakat su ihtiyaçlarını kapımızın önüne bir kap su koyarak karşılayabiliriz.




Herkes kapısının önüne 1 kap su koysa hiçbir hayvan susuz kalmaz.Çok basit ama bir o kadar da faydalı birşey.Bugün radyoda duydum Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı da bu konuda duyuru yapmış.Herkes kapısının önüne bir kap su koysun ve her gün bu suyu yenilesin diye.Böyle birşeyin desteklenmesi çok güzel.


Şimdi ben kendim hazırladığım su kabını sizlere anlatayım.Öncelikle büyük 5 ltlik su şişelerinin hayvanların ulaşabileceği yerine kadar suyu dolduruyorum.Sonra bunları suları koyacağım yerlere götürüp orada kap olacak şekilde kesiyorum.İşte bu kadar :) Bu şişeleri tercih etmemin sebebi daha çok hayvanın bu kaptan su içebilmesi.

Kim bilir bu kaplarla kaç tane hayvan su ihtiyacını giderdi ^^

Bir de mümkünse gölgelik yerlere koymaya çalışın ki su hemen ısınmasın.Siz de yaptığınız ve kapının önüne koyduğunuz su kaplarını benimle snapchat (diaryofmeriii) ve instagram (diaryofmeriii) üzerinden paylaşabilirsiniz meleklerim ^^



Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Bende kapının önüne koyuyorum bence herkes duyarlı olmalı sizin gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet herkes duyarlı olsa hiçbir hayvan susuzluk çekmez

      Sil