The Balm Highlite 'N Con Tour Kontür ve Aydınlatıcı Paleti



Kedi annesi olmak da zor -_- Çekim için hazırladığım yerin üzerine totoyu uzattı yattı :D Neyse ben de onunla çektim ^^

Bugün sizlerle The Balm'ın ülkemizde bulunan aydınlatıcı ve kontür paletini inceleyeceğiz.Bildiğimiz üzere The Balm kontür ve aydınlatıcı ürünleri konusunda çok başarılı.Böyle bir palet çıkararak da çok iyi yaptı çünkü hepsi bir arada müthiş bir palet olmuş.





Paletin teması bir müzik turu.Kapağı afiş şeklinde.Sloganı 'Sahne ışıklarını çal.'Renklerin isimleri ses desibellerinin sayıları şeklinde.


İçerisinde 2 ışıltılı 2 mat aydınlatıcı,2 kontür rengi,1 bronzer ve 1 allık mevcut.

Yapıları yumuşacık.Oldukça pigmentliler.


Renklere bakalım;

64Hz- Sarı alttonlu ışıltılı bir aydınlatıcı.Mary Lou diyebiliriz.Islak bir görünüm bırakıyor.Elmacık kemiklerinin üzerine,burun üzerine ve yüzünüzde aydınlatmak istediğiniz her bölgeye uygulayabilirsiniz.

125Hz- Pembe tonlu ışıltılı bir aydınlatıcı.Bu da Cindy Lou.Daha şeftali-pembe duruyor.Yine 64Hz'nin özelliklerine sahip sadece bu pembe tonlarda.

250Hz- Pembe-bej tonlu mat aydınlatıcı.Ben bunu tüm cildime pudra olarak kullanıyorum.Göz altlarını aydınlatmak ve sabitlemek için de kullanabilirsiniz.

500Hz- Sarı tonlu mat aydınlatıcı.Bu banana powder denen göz altlarını aydınlatmak için kullanılan sarı tonlu pudra gibi bu da.Bunu göz altlarımı sabitlemek ve aydınlatmak için kullanıyorum.Açık tenliyseniz pudra olarak da kullanabilirsiniz.




20dB- Açık kahve tonlarında bir kontür rengi.Elmacık kemiklerini belirginleştirmek için kullanılabilir.

10dB- Koyu kahve tonlarında kontür rengi.Bunu yüz hatlarını daha çok keskinleştirmek ve burun kontürü yapmak için kullanabilirsiniz.

0dB- Sıcak sarı-turuncu tonlarda mat bir bronzer.Ben bunu allık olarak da kullanıyorum.

3dB- Koyu pembe-vişne rengi bir allık.Mat yapıda.Sonbahar-kış makyajı için çok güzel bir renk.

Ben bu paleti Gratis'ten 50-60 tl gibi bir fiyata aldım.Geçtiğimiz günlerde Gratis çalışanlarından biriyle bu ürün hakkında muhabbet ettik.Renkleri karıştırarak da kullanabilirsin allık olarak dedi.Bayıldım bu fikre :D




Yorum Gönder

2 Yorumlar