Pink by Pure Beauty Pudding Cream / Nemlendirici Puding Krem


Yine bir ilginç Kore ürünüyle daha karşınızdayım ^^

Bana Kore kozmetik ürünleriyle ilgili sorular geliyor,karşılaştırma yapmam isteniyor.Benim gözlemlediğim kadarıyla Kore cilt bakım ürünleri makyaj ürünlerinden daha iyi.Bir de benim cildim hassas ve Kore ürünleriyle tanışana kadar ne kullandıysam çoğu alerji yaptı,yağlandırdı yada kuruttu.Kore cilt bakım ürünleri cildime çok iyi geldi ve bir ürün alacağım zaman özellikle tonik ve nemlendirici konusunda Kore markalarını tercih ediyorum.Gerçi artık diğer markaların da çok başarılı ürünleri var ama hep paketlerin şirinliği hem ürünlerin ilginçliği hem de alışkanlıktan dolayı Kore ürünlerine gidiyor elim.3-4 sene öncesine kadar Kore markalarını ülkemizde bulmak oldukça zordu.Ama artık hemen hemen hepsi mevcut ve bir kısmı da Watsons mağazalarında satılıyor.Ben cilt bakımı konusunda Pure Beauty markasını çok beğeniyorum.Bu marka da Watsons'ta satılıyor.Her cilt tipine göre bakım ürününe sahip ve oldukça da uygun fiyatları.




Bu yazımda da sizlere Pink serisinden Pudding Cream'i anlatacağım.Bu seriyi Watsons'ta ilk gördüğümde almak hep aklımdaydı.Hatta essence,tonik ve kremi bir set yapıp 50 liraya satıyorlardı bir ara ama o zaman alamamıştım.Keşke hala olsa.Seriyi deneyeceğim zaman da set kalkmıştı ben de indirimden bu kremi 23 liraya almıştım.


Ürünün özellikleri;

- Pürüzsüzlük vaad ediyor.
- Paraben,lanolin ve alkol içermiyor.
- Gigawhite,Niacinamide,Oligo-HA,pembe çiçeklerin karışımını ve antioksidan özelliği olan Alp gülü içeriyor.
-Cildinizi nemlendirmeye,yumuşatmaya ve cildin sağlıklı doğal rengini korumaya yardımcı olur.
-Hafif yapılı jel krem yapısı cildinizde yumuşak ve ferah bir his bırakmaya yardımcı olur.



Yorumlarım;

- Ambalajı çok şeker.
- Kokusu muhteşem.
-Tipi çilekli pudinge benziyor ^^
-Yapısı çok hafif.Adı üstünde puding gibi.Yaz aylarında kullanım için çok uygun.Yağlı ciltler de rahatlıkla kullanabilir.
-Ciltte de ağırlık yapmıyor ve hemen emiliyor.
-Cilt içeriden ve dışarıdan neme doyuyor.
-Gece uygulandığında maske gibi oluyor ve cildin nem ihtiyacını fazlasıyla karşılıyor.
-Kuru bölgelerimdeki nem ihtiyacını hemen sağladı.
-Hafif yapılı ama bir o kadar da nemlendirme özelliği fazla olan bir krem arıyorsanız kesinlikle bunu tavsiye ederim.
-Sivilcelenme ve tahriş yapmadı.
-Makyaj bazı olarak da kullanılabilir.














Yorum Gönder

2 Yorumlar