Eye Charm Kirpik Yapıştırıcı


Takma kirpik çok sık kullanmasam da elimde 4-5 adet kirpik-kirpik seti var.Bazen özel günlerde bazense öylesine makyaj denemelerimde kullanıyorum.Özel günlerde de aslında kullanmıyorum yalan olmasın :D Birkaç kez kullanırım dedim ama yetişemediğim için kirpik takmadım :D




Bu yazımda da sizlerle vaktinde Ebay'den satın almış olduğum bir kirpik yapıştırıcıdan bahsedeceğim.Aslında aklımda DUO yada Dolly Wink'in kirpik yapıştırıcılarını almak vardı ama biraz tuzlu olunca bir de ilk defa alacağım için Ebay'den alayım dedim.Zaten çoğu kaliteli kirpik yapıştırıcı Asya menşeili.Çünkü günlük hayatlarında takma kirpik olmazsa olmaz.Bu da hem uygun hem de kaliteli bir ürün zaten.


Beyaz renkli bir yapıştırıcı ama kirpiğinizi yapıştırdığınız yer ne renkse (ten rengiyse o renk,eyeliner varsa o renk) o rengi alıyor.

Kirpiğe sürüp 30 sn bekletip kirpiği yapıştırıyorsunuz.Çok sıvı olmaması lazım.Çünkü hem kolay yapışmaz hem de yanlış olduğunda müdahale etmek zor olur.

Çok güzel yapıştırıyor ve kolay kolay çıkmıyor.Bu tip yapıştırıcı kullandığınız zamanlar göz makyajınızı yağ bazlı ürünlerle çıkarın yoksa kalıyor.Ben bunu anca Clinique Take The Day Off Temizleme Suyu ile çıkarabildim.

İçerisinde baya ürün var.Uzun süre yeter.

Bu ürün ayrıyeten çift göz kapağı yapmaya da yardımcı.Tabi ki tamamen yapmıyor geçici bir süre için.Ama kesinlikle tavsiye etmiyorum çünkü gözünüze zarar verme oranınız çok yüksek.Nasıl yapıldığını anlatayım hak vereceksiniz.Bununla birlikte bir aparat geliyor.Göz kapağınızda katlamak istediğiniz bölgeye sürüp 30 sn gözünüz kapalı bekiyorsunuz.Aparatı o kısma değdirerek o kısmı içeri ittiriyorsunuz.Çok az daha açık ve büyük göz kapağı oluyor ama yapış yapış olduğu için göz açıp kapanırken mutant gibi oluyor :D Yani değmez.Kirpik yapıştırıcısı olarak güzel ama çift göz kapağı için tehlikeli.Kesinlikle denemeyin.


Yorum Gönder

0 Yorumlar