Eylül Favoriler 2017 (Kitap,Kozmetik,Çay,Dizi)



Merhaba ~

Bu yazımda sizlerle eylül ayında favorilerim olan şeylerden bahsedeceğim.Çeşitli kategorilerde favorilerim var geçtiğimiz ayda.Dilerseniz hemen bakalım nelermiş.


Kitap favorim;

Emir/ Mümin Munis- Tarihle ilgili şeyleri sevdiğim özellikle de Türk-İslam tarihiyle ilgili olduğum için bu kitaba bayıldım.Kitabı bana okuyucularımdan Sevgili Aynur hediye etmişti.Yazısı şurada.Bir gün blogda kitap favorisi yazacağım aklıma gelmemişti ama bu kitabı çok severek okudum.Öne çıkan ve iyi vasıflarıyla kendilerinden bahsedilen Türk-İslam liderlerini,dönemlerinde yapılan önemli savaşlar ve icraatleri anlatıyor kitap.Sürükleyici.Sıkıcı değil,uzun uzun değil detaylı kısa anlatımlara sahip.Kitap hakkında uzun bir yazı yazacağım.

Çay Favorim;

Doğuş Mor Meyveler Karışık Meyve Çayı- Tadı çok güzel.Şekersiz ama sanırım meyvelerden kaynaklı hafif şekerli tadı var.Rengi çok tatlı bordo oluyor.İçerisindeki meyvelerden dolayı da vücuda oldukça faydalı.Erik sindirim sistemine iyi geliyor.Üzüm cilde çok faydalı ki bunu gözle görünür biçimde fark ediyorsunuz.

Kozmetik Favorilerim;

W7 Banana Dreams Loose Powder- Bu pudrayı uygulamadan önce sadece kapatıcı uyguluyorum ve üzerine bu pudrayı uyguluyorum.Cildim pürüzsüz ve yumuşacık duruyor.

Etude House Precious Mineral BB Cream Blooming Fit- Kapatıcılığı çok güzel.Ciltte porselen gibi duruyor.Rengi tam ten rengime uyumlu.İçerisinde SPF30 PA+++ Güneş koruması var.N02 Light Beige rengi.Rengi,yapısı o kadar güzel ki.Tam boyunu almak istiyorum.Yapısı incecik ama kapatıcılığı çok yüksek.Eylül Bitenler'de de bahsetmiştim.


LCN Tırnak Yağı- Tırnaklarım son zamanlarda çok güçsüzleşti ve uzarken kırılıyor.Bu tırnak yağı tırnaklarımı onarmada oldukça başarılı.


Dizi Favorim;

Secret Garden- Diziyi daha yeni bitirdim çıkalı baya oldu ama.İlk bölümler sıkıcıydı hatta bu nasıl bu kadar tuttu demiştim ki 5. bölümden sonra çok eğlenceli olmaya başladı.Sıradışı bir konusu var.Hem komik hem de fantastik değişik bir dizi.Sanırım eski oluşundan kaynaklı yada kadın oyuncuların ilk dizilerinden kadınların oyunculuk yaptıkları aşırı belli oluyor.Tepkileri Hint filmlerinde dansa geçerlerken bir tepki olur ya o şekildeydi :D Bunun dışında keyifli bir diziydi.


İçecek Favorim;

Tranquini Positively Relaxed Jade - Gazlı soğuk bitki çayı karışımı.İçerisinde papatya,melisa ve lavanta çayı var.Uykuya çok yardımcı ve acayip rahatlatıyor.Sanki kafanızda ne kadar şey varsa hepsini boşaltıyor.Özellikle rahat uykuya dalma konusunda çok yardımcı.Oldukça da lezzetli.Tüm renklerdeki içerik aynı sadece aroma veren meyve farklı.Bir de yeşil çay da var içerisinde.

Yorum Gönder

0 Yorumlar