The Pink Ellys Perfect Touch Under-Eye Concealer / Göz Altı Kapatıcısı




Cosmohome mağazalarında ve sitesinde satılan çok şeker bir marka var.Adı The Pink Ellys.İsmi kadar konsepti de oldukça şık.Üstelik marka Türk.Bu tip güzel ürünler bizim markalardan çıkınca çok hoşuma gidiyor :) Özellikle paletleri çok güzel ama ben ilk önce kapatıcısını denemek istediğim için bu ürünü aldım.




Göz altı kapatıcı olarak geçiyor.Yapısı ince olmasına rağmen kapatıcılığı yüksek.Göz altlarını kapatmanın dışında çok da güzel aydınlatıyor.Sarı alt tonlu zaten.Sarı alt tonlu ürünler göz altlarını aydınlatmada başarılıdır.

Bunun dışında sivilce izlerini de çok güzel kapatıyor.Hatta belli olmayacak derecede kapatıyor.



01 Light rengi.Açık bir renk.Ben göz altlarımda açık rengi seviyorum hatta beyaz mat far bile kullanıyorum bazen :D Bu yüzden bu rengi beğendim.Ama 02 numarası ten rengime tam uyarmış.




Nemli bitişi var.Göz altlarınız ve cildiniz kuruysa bu kapatıcıyı tercih edebilirsiniz.Çizgilere çok fazla dolma yapmıyor.

Bu ürünü şuradan Cosmohome'un sitesinden 16,45 liraya aldım.




Yorum Gönder

0 Yorumlar