Ocak Ayı Favorileri ( Cilt Bakımı,TV Programı)



Geçtiğimiz ay favorilerim oldukça az.Birkaç cilt bakımı ürünü ve bir de TV Programı var.Dilerseniz hemen bakalım nelermiş.


Marie Claire Black Mask- Siyah nokta maskeleri genellikle burun ve T bölgesi için oluyor.Cildin geri kalan kısmında gözenek ve siyah nokta probleminiz varsa vay halinize diyebilirdik eskiden ama bu maske o kadar başarılı ki o konuda.Cildinizi kirli,gözeneklerinizi tıkalı hissettiğinizde ve siyah-beyaz noktalarınız fazla olduğunda özellikle yanak,çene,alın bölgesinde bu maskeyi uygulayabilirsiniz.Farklı maskeleri de denedim fakat bu maskede kirlerin ve siyah noktaların temizlendiğini maskeye bakarak bile görebiliyorsunuz.Üstelik cildi de acıtmıyor.Bir de ufak sitem göndereyim Marie Claire Türkiye firmasına; bu maskeyi ilk tanıtanlardan ve memnun kaldığını belirtenlerdenim fakat ürünlerinden oluşan güzel paketlerden bana göndermediler :D Küçük blogger olmanın kötü yanı :D

Softem Makyaj Temizleyici Hindistan Cevizi Yağı- Bu kış cildimin en büyük problemi kuruluk oldu.Hala daha devam ediyor.Yüzüme yağlar bile boca ettim ama fayda etmedi.Bolca da su tükettim fakat bilemiyorum neden olduğunu.Bu kuruluk yüzünden her kullandığım üründe nemlendirme özelliği aradım ve makyaj temizleyici de bu özelliği tercih ettim.Softem'in bu Hindistan Cevizi Yağı özlü temizleyicisiyle makyajımı temizleyince cildim nemli ve ışıl ışıl oluyor.Bu yüzden favorilerim arasına girdi.Bir kişi çok zor sıkılıyor bu ürün demişti bir teknik buldum pompasına sürekli değil uzun basmak gerekiyormuş ürün öyledaha iyi ve kolay geliyor.



Bee Beauty Natural Clay Soap- 5 liralık bir kil sabunu sayesinde sivilcelerimden kurtulacağım aklıma gelmezdi.Ayriyeten cildi kuru da bırakmıyor.Kuruluk problemim bundan değil yani.Olan sivilcelerim,sivilce izlerim ve çıkmaya meyil eden sivilcelerim bu sabun sayesinde yok oldu.Maske olarak da kullanabiliyorsunuz ve kocaman ürün.Gratislerden temin edebilirsiniz.


Yemekteyiz- Seneler önce de bu programı izlemeyi seviyordum,bir sürü yemek öğreniyordum.Bu yeni versiyonunda Onur Büyüktopçu da var.Kendisi de yemeklere puan veriyor ve programı daha izlenebilir hale getiriyor.Onur Bey olunca yarışmacılar bence kendine biraz daha çeki düzen veriyor.Program hem keyifli hem öğretici.

Yorum Gönder

2 Yorumlar