Purederm Grape Yogurt Pack / Yoğurtlu Üzümlü Maske


Yoğurdun cilde faydasını hepimiz az çok biliyoruzdur.Hatta bir tek yoğurdu cilde uygulayıp maske olarak kullananlar bile var ki denemesem bile en güzel doğal maskelerden biri olduğunu düşünüyorum çünkü cilde hem nem hem leke giderme hem de gençleştirme açısından oldukça faydası olan bir ürün.Üzüm ise cilt bakımı için tam bir maden.Özellikle çekirdeğinin cilde ve hücre yenilemeye oldukça faydası var.Ben bunu öğrendikten sonra sevmesem de üzüm çekirdeklerini de arada yiyorum çünkü az önce de bahsettiğim gibi çok faydalı.Cilde faydalarının en önemli özelliği cildi gençleştirmesi.Bu maskede de bu iki madde birleşmiş ve muazzam bir maske çıkmış ortaya.Maskeyi denedim ve sizlerle de yorumlarımı bu yazımda paylaşacağım.




İçeriğinde kolajen,E vitamini,üzüm ekstraktı,yoğurt ekstraktı var.Kolajen konusunda tereddütlerimin olduğunu birkaç yazımda söylemiştim.Fakat geçtiğimiz günlerde bazı bitkilerin de hatta kolay bulunabilen bitkilerin de kolajen içerdiğini duydum.Uygun bir markanın da gidip hayvan kolajeni kullanabileceğini düşünmedim.En fazla balık kolajeni vardır ki bu da bize haram değil.Bu yüzden maskeyi kullanmakta sakınca bulmadım.Ama içeriğindeki kolajenin nereden elde edildiğini kesin bilmiyorum.Bunun dışında E vitamini neredeyse cilt vitamini diyebiliriz.Her türlü cilt,tırnak,saç bakımında kullanılan muazzam bir vitamin.Diğer içerikleri de zaten girişte anlatmıştım.

Yine kısaca bir bakalım ne işe yarıyormuş bunlar;

-Yoğurt özü; cildi yumuşatır,rahatlatır.

Üzüm; beyazlatır,cildin elastikiyetini artırır.

4 mevsim uygulanabilir ve her cilt tipi için uygun diyor.Losyon-krem formda olduğu için kış için kullanılabilen bir maskedir diye düşünülebilir ama her mevsim kullanılabilir.Benim cildim karma ve cildime iyi geldi.Yağlı bölgeleri daha fazla yağlandırmadan cildimi nemlendirdi.

Yıkanan bir maske.Yani maskeyi cilde uygulayıp bekletip yıkıyorsunuz.

Kokusu siyah üzüm kokusu.Çok ağır olmasa da meyvemsi bir kokusu.

İçinde minik tanecikler var.Sanırım üzüm çekirdeği tanecikleri.

Cildi yumuşacık ve neme doymuş yapıyor.Fakat bunu cildi ağırlaştırmadan vıcık vıcık yağlandırmadan yapıyor.Sivilceli dönemlerde bu maskeyi uyguladığımda cildim daha hızlı toparlandı ve sivilceler daha hızlı iyileşti.

Bu maskeyi mektup arkadaşım hediye etmişti.Yazısı şurada.

File marketlerde görmüştüm oradan satın alabilirsiniz.

Bu arada maske Kore'de üretilmiş.








Yorum Gönder

1 Yorumlar